וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכי צה"ל ביקרו את פצועי "צוק איתן": "לתת להם הכול"

עשרה לוחמים שנפצעו בשנים האחרונות במהלך שירותם הצבאי הגיעו לעודד ולחזק את הפצועים "החדשים", מהמבצע הנוכחי ברצועה."הם צריכים לראות אותנו, חיילים שנפצעו וחזרו לעצמם"

צילום: שי מכלוף, אבי כהן, לע"מ, דו"צ, רויטרס; עריכה: קשת סידי; קריינות: לירון בארי

כמה נכי צה"ל הגיעו אמש (רביעי) לבית החולים "שיבא" שבתל השומר על מנת להיפגש עם חיילים שנפצעו במהלך מבצע "צוק איתן". המבקרים, עשרה לוחמים שנפצעו בשנים האחרונות באורח קשה בפעולות מבצעיות שונות ועברו הליך שיקום ארוך, ביקשו לחזק ולעודד את הפצועים "החדשים" ואת בני משפחותיהם.

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד:
הותר לפרסום: שלושה לוחמים בצנחנים נהרגו בעזה
צפו: צה"ל תוקף את בית החולים וואפא ברצועה
"הכל היה מוכן": הקצין שנהרג היה אמור להתחתן בקרוב

נכי צהל מבקרים בבית החולים תל השומר. דרור זיסמן, ספק 500
"גם אם זה רק כדי להגיד כמה מילים, זה חשוב"/ספק 500, דרור זיסמן

"המבצע" החל כשעשרות נכי צה"ל התכנסו במועדון הצעירים של בית הלוחם בתל אביב והכינו במשך כמה שעות אריזות שי לפצועים. אתמול בבוקר יצאה המשלחת הראשונה למשימה בבית החולים "שיבא", ביניהם רן אליה, לוחם חטיבת הצנחנים שנפצע במבצע "עופרת יצוקה" ואיבד את אחת מרגליו וכן דרור זיכרמן, לוחם גדוד נחשון מחטיבת כפיר שנפצע באורח אנוש בטול כרם בשנת 2005, לאחר שמחבל הפעיל חגורת נפץ.

"אנחנו מרגישים חובה להיות שם עם הפצועים ממבצע 'צוק איתן', גם אם זה רק כדי להגיד כמה מילים, זה חשוב", אמר אחד המבקרים. "הם צריכים לראות אותנו, חיילים שנפצעו וחזרו לעצמם". לביקור הצטרף גם אלוף (במיל') יואב גלנט, יו"ר אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל, ששוחח ארוכות עם הפצועים ושיתף אותם בחוויה האישית שלו כמפקד בכיר בצה"ל אשר ליווה פצועים רבים במהלך שירותו.

מבצע "צוק איתן" - עדכונים שוטפים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יואב גלנט בטקס צל"שים לחיילי עופרת יצוקה דצמבר 2009. אורי לנץ
ביקר את הפצועים. אלוף/אורי לנץ

חבר נוסף במשלחת היה יוסי חי ציון, בן 25, לוחם חטיבת גולני, שנחשב לפצוע הראשון במבצע "עופרת יצוקה". חי ציון נפגע מפצצת מרגמה ומרותק לכיסא גלגלים. "היה לי חשוב להגיד לפצועים שהם חזקים מכל דבר, שהם יתגברו על הקשיים שיש להם, ויהיו כאלה, אבל עם הרבה אמונה ורצון, יצליחו בכל דבר", אמר חי ציון. "אנחנו עברנו את זה, היינו שם ועכשיו נהיה שם גם עבורם בכל מה שצריך".

יהודה פרסי, לוחם חטיבת גבעתי שאיבד את מאור עיניו לאחר שטיל נורה לעבר ג'יפ בו נסע על גבול רצועת עזה ב-2012, הגיע לביקור בלוויית אביו. "לצערי, כמו שקרה לי, כשאתה נפצע יש מגבלות פיזיות. אבל מאוד מהר מגלים דרכים להתגבר עליהן ולחיות גם איתן", סיפר פרסי. "אני חושב שהמפגש שלנו עם הפצועים הוא חשוב, הם מאוד מקשיבים ורוצים לדעת ואנחנו רוצים לספר להם ולתת להם הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully