וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: רקטה נופלת בסמוך לצלם וואלה! חדשות

15.7.2014 / 0:01

כבכל ערב מאז תחילת המבצע ישב הצלם שי מכלוף בעמדתו בגבול רצועת עזה, כשלפתע התפוצצה רקטה בקרבתו. במזל גדול הוא לא נפגע. מצלמתו נותרה דלוקה ותיעדה את רגעי הדרמה

צילום שי מכלוף, עריכה: קשת סידי

צלם וואלה! חדשות שי מכלוף נמצא כבר שבוע ימים בגבול רצועת עזה, ומעביר משם עבור קוראי האתר וצופיו את השידור החי משלל האירועים שמתרחשים באזור במסגרת מבצע "צוק איתן". אמש (שני) בעת שישב כהרגלו בעמדת הצילום הקבועה באחד היישובים במועצה האזורית חוף אשקלון, נקלע לקו האש. רקטה שנורתה משטח הרצועה פגעה ישירות במקום שבו הוא ישב וצילם, ובמזל גדול הוא לא נפגע מהירי. בקרבת מקום שהו באותה שעה כמה עיתונאים זרים וגם הם לא נפגעו. מצלמתו של מכלוף נותרה דלוקה ותיעדה את רגעי הנפילה הדרמטיים.

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות:
צה"ל: לארגוני הטרור ברצועה יש עוד 5,000 רקטות
זעם בעולם: צופים בעזה מופגזת ואוכלים פופקורן
שתי אחיות נפצעו מרסיסים ליד באר שבע, סכנה לחיי אחת מהן

תיעוד: צלם וואלה! חדשות כמעט ונפגע מרקטה. שי מכלוף
רגע פגיעת הרקטה בעמדת הצילום, אמש/שי מכלוף

הרקטה שפגעה בעמדת צלם וואלה! חדשות הייתה חלק ממספר רב של רקטות שנורו במהלך הערב לעבר יישובי הדרום. במועצה האזורית חוף אשקלון והמועצה האזורית אשכול התפוצצו ארבע רקטות בשטחים פתוחים. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

מוקדם יותר, יירטה מערכת "כיפת ברזל" רקטה בשמי באר שבע, ושתיים נוספות נפלו בשטחים פתוחים. שתי אחיות מיישוב ליד לקיה שבאזור באר שבע נפצעו מפגיעת רסיסים של אחת הרקטות. אחת האחיות, מראם אלוקילי, בת 10, נפצעה באורח קשה, ואחותה עתיל, בת 13, נפצעה באורח בינוני. הן פונו באופן עצמאי לבית החולים סורוקה שבבירת הנגב.

כמו כן, בנתיבות התפוצצה רקטה בשטח לא מיושב, ובמועצות האזוריות שער הנגב ושדות נגב התפוצצו חמש רקטות בשטחים פתוחים. בכל המקומות לא דווח על נפגעים או על נזק לרכוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נפילת רקטה במועצה אזורית שער הנגב, יולי 2014. יותם רונן
שרידי רקטה שנפלה במועצה האזורית שער הנגב/יותם רונן

גורמים בצה"ל העריכו אמש כי מאז תחילת מבצע "צוק איתן" נורו לעבר ישראל כאלף רקטות ופצצות מרגמה, והסברה היא כי נשארו לארגוני הטרור ברצועת עזה עוד 5,000 רקטות. על פי הנתונים שבידי הצבא, עד כה הצליחו כוחות הצבא לפגוע בכ-3,000 רקטות, והופצצו 700 בורות שיגור ואתרים לאחסון רקטות.

הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, אמר הערב במהלך ביקור חיילים מיחידת שייטת 13 כי מבצע "צוק איתן" "לא נגמר, ואולי אף יתרחב". "אתם צריכים להמשיך במעשיכם", אמר הרמטכ"ל לחיילים.

בצהריים התייחס שר הביטחון, משה יעלון, למגעים המתנהלים מאחורי הקלעים בניסיון להשיג הסכם הפסקת אש עם חמאס בלחימה. "חשוב שהפעם תהיה הפסקת אש על פי התנאים שלנו, ואנו נערכים לכלל האפשרויות וההתפתחויות", אמר יעלון בישיבת ועדת משק לשעת חירום (מל"ח) בקריה בתל אביב. יעלון הוסיף כי במהלך המבצע הושמדו כ-1500 יעדי טרור, בהם משגרים, רקטות, אתרי אחסון וייצור של אמצעי לחימה, מפקדות, מוצבים, כ-150 בתי מפקדים, מנהרות, משרדים של הארגונים, מוסדות שלטון, מוסדות פיננסים ונכסים שלהם.

תקיפה בעזה לאחר מטח רקטות ששוגר לישראל. יולי 2014. רויטרס
פטריית עשן ברצועת עזה, לאחר הפצצות של חיל האוויר/רויטרס

(עדכון ראשון: 22:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully