וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל פיגוע: 2 פלסטינים נעצרו עם מטען בכביש 5

10.7.2014 / 15:15

בודקים של רשות המעברים עצרו את רכבם של השניים במעבר חוצה שומרון וגילו בלון גז המחובר לחוטי חשמל. בתחקור ראשוני אמר הנהג כי היה בדרכו לבצע פיגוע בישראל. הכביש נסגר

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: יותם בן דוד

שני פלסטינים נעצרו היום (חמישי) במעבר חוצה שומרון (כביש 5) בחשד שניסו להבריח מטען לתוך שטח ישראל במטרה לבצע פיגוע. בודקי ביטחון של רשות המעברים במשרד הביטחון עצרו בצהריים רכב בעל לוחית רישוי פלסטיני שעורר את חשדם. אחד הבודקים הבחין בשקית בין רגליו של הנהג, ובתוכה בלון גז מחובר לחוטי חשמל.

"צוק איתן": כותרות אחרונות
צה"ל הורה לפלסטינים ליד גבול הרצועה: "התפנו מיד"
צפו בשיגור: צה"ל ממשיך להפציץ, חמאס עוד יורה
צפו: הפילים בספארי מגינים על הגורים בזמן אזעקה

חבלנים הוזעקו למקום וסגרו את המעבר לתנועה לשני הכיוונים לצורך נטרול המטען. נהג המכונית ונוסע שהיה עמו נעצרו והועברו לחקירת כוחות הביטחון. בתחקור ראשוני של הנהג הוא טען כי היה בדרכו לבצע פיגוע. עם זאת, לא ידוע היכן תכנן החשוד לבצע את המעשה.

אתמול נרשם ניסיון נוסף להוציא לפועל פיגוע, כששני רעולי פנים עם סכינים חסמו את רכבו של טכנאי "בזק" סמוך למאחז מעלה ישראל שבשומרון. הטכנאי, שלא נפגע, הצליח להימלט עם רכבו, והחשודים נמלטו גם הם, לכיוון הכפר בידיא. עוד אתמול, בפעם השנייה בתוך יומיים, ניסו מחבלים פלסטינים לחדור דרך הים לקיבוץ זיקים. באירוע החמור שלשום, חוסלו חמישה מחבלים שעלו מן הים, אחרי שזוהו על ידי תצפיתנית של צה"ל. חייל נפצע קל בהיתקלות.

סיכול פיגוע במחסום חוצה שומרון, יולי 2014. רשות המעברים, משרד הביטחון, חטיבת דובר המשטרה
הרכב שנעצר במעבר חוצה שומרון, היום/חטיבת דובר המשטרה, רשות המעברים, משרד הביטחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully