וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנער: חלק מהחשודים נשלחו לבדיקה פסיכיאטרית

במהלך הדיון שנערך בבית המשפט בעניינם של ששת החשודים ברצח מוחמד אבו חדיר, התברר שכמה מהם עברו הסתכלות פסיכיאטרית. שלושה מהם חשודים ברצח, ושלושת האחרים בסיוע לו

צילום: דוד קורן, יאיר אלטמן, גדעון צנטנר, צילומי אבטחה; עריכה: גדי וינסטוק

במהלך דיון שנערך היום (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים בעניינם של ששת החשודים ברצח הנער מוחמד אבו חדיר, התברר כי חלק מהם נשלחו אתמול לבדיקה פסיכיאטרית. בנוסף לכך, שלושה מהעצורים חשודים בביצוע הרצח ושלושה נוספים חשודים בסיוע.

בסוף הדיון, שעסק במתן היתר לשלושה מהחשודים להיפגש עם עורך דין, דחה סגן נשיא בית המשפט, השופט משה דרורי, את הבקשה אך הגביל את איסוף הראיות, גביית עדויות ושחזור המעשה עד לפגישה בפועל עם עורכי הדין. ליתר החשודים הותר המפגש עם פרקליטיהם החל מהיום בשעות הצהריים.

רצח מוחמד אבו חדיר - הכותרות האחרונות
שמועה שקרית בווטסאפ: "שוק טירה הוכרז כשטח צבאי"
מחשש לנקמה: משפחות החשודים ברצח הנער דורשות אבטחה
שלושה מהחשודים ברצח אבו חדיר שחזרו את המעשה

הנער מוחמד אבו חדיר, בן 16, שנרצח במזרח ירושלים. רויטרס
הנער מוחמד אבו חדיר/רויטרס

הלילה שחזרו שלושה מהחשודים ברצח את המעשה. אמש הודה אחד מהם בחקירתו כי אכן היה שותף לרצח ביום רביעי שעבר בירושלים. לאחר מכן הפליל את חבריו והוביל לכך שכמה נוספים הודו גם הם בשותפות במעשה.

כמו כן, בית משפט השלום בפתח תקווה הורה אתמול על הארכת מעצרם של חמישה מהחשודים בשמונה ימים. מעצרו של חשוד שישי הוארך בחמישה ימים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם ב-15 ימים. עדיין נאסר על החשודים להיפגש עם עורכי דינם, ואלה מתכוונים לערער על החלטה להאריך את המעצר.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח הבוקר בטלפון עם חוסיין אבו חדיר, אביו של מוחמד. "אני מבקש להביע את הזעזוע שלי ושל אזרחי ישראל מהרצח המתועב", אמר לו נתניהו. "פעלנו מיד לאתר את הרוצחים, הם יגיעו למשפט וימוצה איתם הדין. אנו שוללים כל התנהגות אכזרית, ורצח הבן שלך הוא מתועב ואינו יכול להיות מקובל על שום בן אנוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully