וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

382 נוסעים ו-4 כלבים נתקעו ברכבת מתחת לים

הרכבת יצאה מאנגליה ונעצרה 11 ק"מ בתוך מנהרת תעלת למאנש, שאורכה 50.5 ק"מ. הנוסעים פונו לנתיב החירום והועברו לצרפת אחרי 3 שעות. "שמענו התרסקות. התברר שכבלי החשמל נפלו"

מנהרת התעלה המקשרת בין אנגליה וצרפת  - 2010. AP
הנוסעים נלכדו כ-11 קילומטר אחרי היציאה מאנגליה. מנהרת התעלה/AP

מאות נוסעים פונו הבוקר (שני) מרכבת שנתקעה מתחת למימי תעלת למאנש. בשל התקלה נגרמים עיכובים משמעותיים בתנועה משני צדי התעלה, המקשרת בין צרפת לאנגליה.

הרכבת, המכונה "יורו-טאנל", יצאה מאנגליה ונתקעה בשעה 07:30 בשל תקלה במערכת החשמל. היא נעצרה כ-11 ק"מ בתוך המנהרה, שאורכה הכולל 50.5 ק"מ.

382 הנוסעים - וארבעה כלבים שהיו ברכבת - פונו למנהרת החירום, החצובה בין שני הנתיבים. הם המתינו כשלוש שעות עד שרכבת מיוחדת הגיעה לאסוף אותם ליעדם במסוף הצרפתי. המכוניות שהותירו ברכבת התקועה נותרו לכודות בתוך המנהרה, שעומקה הממוצע 40 מטרים מתחת לפני המים.

חדשות נוספות מהעולם
מבחן ראשון לסיסי עם הקפצת מחירי הדלק והסיגריות
טסים לארה"ב? בלי סמארטפון טעון לא תעלו למטוס
צפו: הרכבת ירדה מהפסים - המטוסים נפלו לנהר

אחד הנוסעים, ריצ'רד בירום (שצילם את התמונה המופיעה למטה), סיפר: "פתאום שמעתי רעש של התרסקות. זה לא נשמע כאילו הרכבת עצמה התרסקו, אבל התברר אח"כ שכבלי החשמל הסתבכו זה בזה או נפלו. במשך 20 דקות הרכבת עצרה ולא ידענו מה קורה".

חברת "יורוסטאר", המפעילה את השירות, התנצלה על התקלה, והודיעה כי נאלצה לבטל ארבע רכבות שתוכננו לצאת במשך היום. החברה הזהירה כי צפויים עיכובים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully