וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתו של אחד החשודים: "לא מאמינה שהוא עשה זאת"

6.7.2014 / 18:09

בת זוגו של אחד מ-6 החשודים ברצח מוחמד אבו חדיר סיפרה: "הוא אמר שצריך להתפלל על החטופים, לא דיבר על נקמה". שכן של חשוד אחר: "ההורים מרוסקים, היו צעקות כשהוא נעצר"

צילום: עומר מירון, טל אנגלנדר, יותם רונן, יאיר אלטמן, חטיבת דובר המשטרה, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל, מתן חדד; קריינות: אביב אברמוביץ'

שעות ספורות אחרי מעצרם של ששת היהודים החשודים ברצח הנער מוחמד אבו חדיר משועפאט ביום רביעי, מגיבים הקרובים בתדהמה. השישה, תושבי אזור ירושלים, נעצרו לפנות בוקר (ראשון), והם נחקרים במתקן של השב"כ. זהות החשודים, כמו גם פרטי החקירה וממצאיה עד כה, אסורים עדיין לפרסום.

רצח הנער משועפאט - כותרות אחרונות:
קשר בין המקרים? ניסיון חטיפה לילה לפני רצח הנער לא נחקר
אבי הנער שנרצח: "לשרוף בתי החשודים כמו בחברון"
תיעוד: האם אלו חוטפיו של הנער משועפאט?

הנער מוחמד אבו חדיר, בן 16, שנרצח במזרח ירושלים. רויטרס
"הוא לא יסכן את החיים שלו בשביל דבר כזה". מוחמד אבו חדיר/רויטרס

"אני לא יודעת כלום", סיפרה לוואלה! חדשות בת זוגו של אחד החשודים. "הוא לא עונה לטלפון ממוצאי שבת. ב-23:00 ומשהו הלכתי לישון. אמרתי לו לילה טוב ואז בבוקר ראיתי שהוא התקשר ב-2:00 בלילה ולא שמעתי כי ישנתי. בבוקר הבנתי שמשהו מוזר קורה כי הוא תמיד מתקשר אליי כשהוא קם. ידעתי שקרה משהו".

בת הזוג סיפרה כי החשוד לומד במכללה ועובד בבית עסק של אביו, ולו עוד תשעה אחים ואחיות. "זו משפחה מאוד מכובדת. הם בית חרדי, אבל הוא דתי", אמרה. היא התייחסה לחשד שלפיו הנער אבו חדיר נחטף ונרצח כנקמה על רצח שלושת הנערים נפתלי פרנקל, איל יפרח וגיל-עד שער. "הוא (בן זוגה, י"א) בחיים לא דיבר על נקמה. אני בחיים לא אאמין שהוא עשה משהו כזה. הוא לא יסכן את החיים שלו בשביל דבר כזה, אני מכירה אותו". לדבריה, לפני ימים ספורים אמר החשוד על החטופים "שהם מסכנים ושצריך להתפלל עליהם".

"אני מכירה את חבר שלי טוב", הוסיפה. "אני מכירה אותו שלוש שנים ואנחנו חברים שנתיים. אני רוצה לעזור לו ואני יודעת מי הבנאדם הזה ואני אוהבת אותו". היא ציינה כי היא אינה מכירה את יתר החשודים במעשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הזירה שבה נמצאה גופת הנער ביער ירושלים, יולי 2014. נועם מושקוביץ
"אני בשוק, זה לא נתפס". יער ירושלים, שם נמצאה גופת הנער, ביום רביעי/נועם מושקוביץ

גם בשכונה שבה מתגורר חשוד אחר במעשה התקשו להאמין כי הוא מעורב בכך. הוריו מסוגרים בביתם, והם סירבו להתייחס למעצר בנם. אחד השכנים אמר לוואלה! חדשות: "בלי קשר ל(שם היישוב שבו החשוד מתגורר, י"א), קיווינו שזה לא יהיה יהודים. זה לא מוסרי, זה לא אנושי, לא מתאים לעם היהודי, זה מכחיש את העמדה המוסרית שלנו במאבק של מעל 50 שנה עם השכנים שלנו. זה לא מתקבל על הדעת, לא נתפס. אני לא מעלה בדעתי... ברגע שפרסמו (את שם היישוב), וגם ככה היה לי רע בנשמה, לא הייתי מסוגל לעלות בדעתי אף אחד מהשכנים שלי. זאת אומרת, לא חשבתי בכלל בכיוונים של השכנים שלי".

לאחר שנודעה לשכן זהותו של החשוד, הוא הגיב: "אתה מכניס אותי כאן לשוק הרבה יותר גדול". לדבריו, החשוד "מגיע ממשפחה מסודרת, מתורבתת עם השקפת עולם של ש"ס, לא מתלהמת. לא ראיתי שום גילויי לאומניות, שום דבר. זה קשה. הכנסת אותי לשוק. אני בן אדם קר רוח, אז אתה לא רואה עליי את סערת הרגשות. זה הבנאדם האחרון שהיית מאמין עליו שיכול להיות מעורב בכזה דבר מזוויע. קשה לי לשמוע, אני לא מסוגל לעלות על הדעת אפילו. זה לא הגיוני, לא נתפס".

שכן אחר סיפר: "זה דבר מזעזע. ההורים מרוסקים. הם לא ישנו כל הלילה והילדים במשפחה נכנסו לסרטים". שכן נוסף ציין כי סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר, כשבאו לעצור את החשוד, "היו הרבה צעקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully