וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: האם אלו חוטפיו של הנער משועפאט?

לא נפסלת האפשרות ששני הגברים הנראים בסרטון האבטחה, שצולם במקום שבו נראה לאחרונה הנער מוחמד אבו חדיר, מעורבים ברציחתו. ביממה האחרונה עצרה המשטרה כמה חשודים במעשה

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון האבטחה שצולם לכאורה בלילה שבו נרצח הנער מוחמד אבו-חדיר בן ה-16, נראים שני בני אדם הולכים בסמוך למקום האחרון בו נראה בשכונת שועפאט שבירושלים. שני הגברים, אחד מהם בחולצה לבנה והשני בחולצה שחורה, נראים כשהם צועדים בסמוך למכונית עמה ככל הנראה הגיעו למקום. השניים התקדמו באיטיות לעבר יעד שנמצא מחוץ לפריים ונעצרו. באותם רגעים עזבה את המקום המכונית השחורה, עמה יתכן שהגיעו למקום. הסרטון שהגיע לידי המשטרה צולם בפיצוצייה בשכונה.

התפתחות דרמטית בחקירת רצח הנער משועפאט

"החוקרים מצליחים להבין מה קרה שם בשעות הקריטיות. הפאזל מתחיל להסתדר לנו, ו-70-80 אחוז שהרקע למעשה לאומני", אמר היום (ראשון) גורם במשטרה על השעתיים שחלפו מהרגע שבו נחטף הנער מביתו שבשועפאט ועד שנמצאה גופתו כשהיא חרוכה ביער ירושלים. אולם, בשלב זה לא ברור אם שני הגברים שנראים בסרטון מעורבים ברציחתו של אבו חדיר.

עוד באותו נושא:
במהלך הלילה: 30 עצורים במהומות עקב רצח אבו חדיר
תיעוד: שוטרים מכים את בן דודו של הנער שנרצח
”הנער הפלסטיני נשרף למוות בעודו בחיים”

שני אנשים שעומדים בסמוך למקום ממנו נחטף הנער מוחמד אבו-חדיר משועפאט. מצלמות אבטחה, צילום מסך
דמויות הנראות סמוך לאבו חדיר בלילה חטיפה והרצח/צילום מסך, מצלמות אבטחה

גופתו של אבו חדיר נמצאה ביום רביעי לפנות בוקר ביער ירושלים כשהיא חרוכה. על פי החשד, הוא נחטף ונרצח, ייתכן שבידי יהודים שביקשו לנקום את מותם של הנערים נפתלי פרנקל, איל יפרח וגיל-עד שער. מעט לפני כן התקבל דיווח במשטרה על אדם שהועלה בכוח לכלי רכב באזור השכונות בית חנינא ושועפאט בצפון ירושלים, וכן דיווח על נעדר. עם קבלת הפרטים, החלה המשטרה בסריקות והקימה מחסומים. כעבור שעות אחדות התקבל אישור לכך שיש קשר בין הגופה לבין הנער הנעדר.

אתמול אמר התובע הכללי הפלסטיני, מוחמד עבד אל-ע'ני אל-עויווי, כי התוצאות הראשוניות של נתיחת גופתו של אבו חדיר מצביעות על כך שהוא הוצת בעודו חי ונשרף למוות. אל-עויווי אמר לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" כי על פי הנתיחה, אבו חדיר סבל מכוויות בדרגה של 90% בכל גופו, ובכלל זה בראשו. בנוסף לכך, הוא סבל גם מחבלות בראשו.

בעקבות פרסום דבר הרצח התפתחה מחאה נרחבת, שהבעירה במהלך הלילה ושעות הערב אתמול צמתים רבים ברחבי הארץ. המשטרה עצרה כ-30 בני אדם בחשד למעורבות בהפרות סדר בירושלים, בערי המשולש ובצפון. תשעה מהם נעצרו הבוקרבחשד להתקהלות בלתי חוקית ויידוי אבנים בערים טייבה, קלנסוואה וטירה. במהלך הלילה, נעצרו 22 בני אדם, מתוכם 12 ילדים, בעקבות חשד למעורבות בהפרות סדר בנצרת, נצרת עלית ויישובים נוספים יום קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully