וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום של קטל בכבישים: בן 36 ובת 60 נהרגו בתאונות

גבר שנסע בבקעת הירדן התהפך מסיבה לא ברורה והועף כ-20 מטרים מרכבו. מותו נקבע במקום. בהתנגשות בעמק יזרעאל נהרגה אישה שנלכדה ברכבה. בן 23 פונה משם במצב בינוני

בת 60 נהרגה בתאונת דרכים בנהלל. מד"א
זירת התאונה בצומת נהלל, הערב/מד"א

גבר בן 36 ואישה בת 60 נהרגו היום (שישי) בשתי תאונות דרכים שאירעו ברחבי הארץ. רכבו של בן ה-36, תושב צפון הארץ, התהפך בעת שנסע בבקעת הירדן, סמוך לנערן לכיוון עוג'ה. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. בוחני אגף התנועה של מחוז ש"י של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

בתאונה נוספת שעה קלה מאוחר יותר נהרגה אישה בהתנגשות בין שני כלי רכב בצומת נהלל שבצפון עמק יזרעאל. צעיר בן 23 שנהג באחת המכוניות המעורבות בתאונת הדרכים נפצע באורח בינוני. פרמדיקים של מד"א העניקו לצעיר טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים העמק בעפולה, כשהוא סובל מחבלה בחזה.

עוד בוואלה! חדשות:
אחרי עשרות הרקטות: צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועה
המפכ"ל על "הפרשה המטלטלת": "אני נראה מטולטל?"
צפו: נמלטים מהרקטות בדרום בזמן הבילוי בבריכה

בן 36 נהרג בתאונת דרכים ליד נערן בבקעת הירדן. מד"א
זירת התאונה בבקעת הירדן, היום/מד"א

ויסאם זועבי, פרמדיק שהגיע לזירת התאונה בצומת נהלל, סיפר: "מדובר בתאונת חזית-צד קשה מאוד. במושב הנהג של אחת המכוניות נלכדה אישה עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. תוך כדי פעולות חילוץ ממושכות של כוחות הכיבוי ניסינו להעניק לה טיפול רפואי, אך הפציעות שלה היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותה".

אמיר אלישע, גם הוא פרמדיק של מד"א, הוזעק למקום ההתהפכות בבקעת הירדן. "על קרקע סלעית בשולי הדרך, במרחק של כ-20 מטרים מהרכב שהתהפך, שכב גבר כבן 36 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית", סיפר אלישע, "ניסינו להעניק לו טיפול רפואי בשטח, אך הפציעות שלו היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully