וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל על "הפרשה המטלטלת": "אני נראה מטולטל?"

5.7.2014 / 0:01

רב-ניצב יוחנן דנינו התייחס לפרשה החוסה תחת צו איסור פרסום, ואמר כי הוא "ממליץ לכולם לא להתרגש מכותרות אלא לחכות לממצאים". הפרשה צפויה להתפרסם בימים הקרובים

המפכ"ל יוחנן דנינו בכנס המועדון לתעשייה ולמסחר. דרור עינב
"לא להתרגש". המפכ"ל יוחנן דנינו/דרור עינב

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, הגיב אתמול (שישי) לפרשה "שמטלטלת את צמרת המשטרה", לפי הדיווח בכלי התקשורת, אשר על פרטיה הוטל איסור פרסום, ואמר: "אני נראה לך מטולטל? אני לא אתייחס לזה. יש לי ניסיון גדול מאוד בתחום, ממליץ לכולם לא להתרגש מכותרות אלא לחכות לממצאים".

עוד בוואלה! חדשות:
פרסום ראשון: איש חמאס נוסף נעלם מערב החטיפה
”זריזותו של שכן הצילה תינוק שטבע בבריכת גומי”
מנהלת בית ספר בתל אביב תבעה הורים שקראו לפטרה

מוקדם יותר אתמול הגיבו לראשונה גורמים במשטרה לפרסומים. "החל מאמש אנו עדים לפרסומים באמצעי התקשורת השונים, הרוויים בכותרות וברמיזות שיש בהן כדי להכפיש 30 אלף שוטרים מסורים, העושים ימים כלילות למען ביטחון אזרחי ישראל, זאת מבלי שתינתן לנו האפשרות להתייחס לנושא, שכן פרטי 'הפרשה' לכאורה, במידה שיש כזו, כלל אינם מצויים בפנינו", נמסר בהודעת המשטרה.

עוד נמסר, כי "ראוי היה להמתין ולהימנע מפרסומים חסרי תוכן המבוססים על הערכות וספקולציות, תוך שעל מנת להעצים את הדרמה מצורפת להם רשימת אירועים שאינם קשורים זה בזה ותכליתם היא לפגוע במשטרת ישראל ובעומד ראשה".

הפרשה שמסעירה את צמרת המשטרה צפויה להתפרסם בימים הקרובים, ועלולה לפגוע קשות באמון הציבור בארגון. בשלב זה, כלי התקשורת מנועים מלפרסם את הפרשה החמורה, אך במשטרה מודעים לה היטב ויודעים שהיא עלולה לגרום לרעידת אדמה קשה בקרב הארגון, שסבל בשנה האחרונה מפרשיות מביכות. האחרונה שבהן קשורה במחדל מוקד 100 בפרשת חטיפת ורצח שלושת הנערים, וכן פרשיית הרב והניצב שבמרכזה הרב יאשיהו פינטו וניצב מנשה ארביב, וקריסת תיק חקירת הרצח בבר-נוער.

(עדכון ראשון: 18:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully