וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: איש חמאס נוסף נעלם מערב החטיפה

4.7.2014 / 12:30

לוואלה! חדשות נודע כי נוסף על מרוואן אל קוואסמה ועאמר אבו-עיישה, החשודים במעורבות בחטיפה וברצח שלושת הנערים, גם חוסאם דופש, המתגורר בעיר, נעדר מביתו זה שלושה שבועות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
איש חמאס שלישי נעדר. אל קוואסמה ואבו עיישה, החשודים במעורבות בחטיפת וברצח הנערים/מערכת וואלה, צילום מסך

מקורות פלסטיניים בחברון אומרים כי איש חמאס שלישי, מלבד מרוואן אל קוואסמה ועאמר אבו עיישה, החשודים במעורבות בחטיפת ורצח שלושת הנערים הישראלים, נעדר מביתו מאז יום החטיפה. הנעדר השלישי, חוסאם דופש, אב לשניים המתגורר במרכז חברון, סמוך למוקטעה, והיה אף הוא עצור בעבר בכלא הישראלי ומשתייך למשפחה המזוהה עם חמאס. בעבר היה מעורב בפיגועים. מאז החטיפה הגיעו לביתו כוחות צה"ל כמה פעמים ומסרו למשפחתו כי הוא מבוקש לחקירה. דופש לא הסגיר עצמו.

עוד בנושא
מפקד מגלן משחזר: כך איתרנו את גופות הנערים
השב”כ הדליף את השיחה למוקד 100?
”היה לי קשה להאמין שמצאנו אותם מתים”

שיחת הטלפון של גיל-עד שער למשטרה: "חטפו אותי". צילום מסך
שיחת הטלפון של גיל-עד שער למשטרה: "חטפו אותי"/צילום מסך

המקורות בחברון מסרו לוואלה! חדשות כי בעבר שניים מבני משפחתו היו מעורבים בפיגועים וניסיונות פיגועים. ב-2003 נהרג אחד מבני משפחתו, ג'יהאד דופש, במה שהוגדר "תאונת עבודה", במעבדת נפץ של חמאס באזור תפוח בחברון. באותו פיצוץ נהרג פעיל חמאס אחר, חאתם אל קוואסמה, קרובו של מרוואן.

ביום חמישי שעבר הותר לפרסום כי שני אנשי חמאס מבוקשים על ידי ישראל, בחשד למעורבות בחטיפה וברצח של שלושת הנערים הישראלים, נפתלי פרנקל, גיל עד שער ואייל יפרח. השניים (אל קוואסמה ואבו עיישה) יצאו מבתיהם ביום חמישי שבו נחטפו השלושה ומסרו למשפחותיהם כי ייעדרו לכמה ימים. במהלך השבועות האחרונים התברר כי השניים אף הכינו מצבורי מזון בבתיהם, העבירו חשבונות בנק על שם נשותיהם והותירו את הטלפונים הניידים שברשותם בבתיהם. בשבוע שעבר נעצר אביו של עאמר אבו עיישה וביתם של השניים פוצץ חלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully