וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריזותו של השכן הצילה את חיי התינוק שטבע

4.7.2014 / 15:05

האם מצאה את התינוק, בן ארבעה חודשים, כשהוא על הבטן במים והזעיקה את השכן, שביצע פעולות החייאה. צוות מד"א שהוזעק פינה את התינוק לבית החולים. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

שתי ילדות בנות 10 טבעו למוות בסביון. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
מד"א פינה את התינוק במצב קשה לבית החולים/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

תינוק בן ארבעה חודשים טבע היום (שישי) בבריכת גומי בחצר בית במעלה אדומים. האם מצאה את התינוק כשהוא ללא דופק וללא נשימה והזעיקה את השכן, שפעל במהירות, ביצע בתינוק פעולות החייאה ובכך הציל את חייו. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את התינוק לאחר שמצבו התייצב והחל לנשום באופן עצמאי, במצב בינוני, לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

אהרון אדלר, פאראמדיק מגן דוד אדום שהגיע לזירה סיפר על מצב התינוק. "מצאנו אותו כשהיה בלי דופק ובלי הכרה", אמר אדלר. "השכן שהגיע ביצע בתינוק פעולות החייאה ואנחנו המשכנו לטפל בו ולייצב את מצבו. כשמצבו התייצב וחזר לו הדופק, העברנו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים במצב בינוני".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
כיפת ברזל יירטה שתי רקטות מעל אופקים
ירי באוויר במהלך הלוויתו של הנער מוחמד אבו חדיר
רגע האמת: המרכולים שיישארו פתוחים השבת בתל אביב

האם נחקרה היום בתחנת המשטרה במעלה אדומים. לדבריה, היא הניחה את התינוק מפני שהייתה צריכה לטפל בשאר הילדים שלה שהשתוללו בתוך הבית. לאחר זמן קצר, כשחזרה החוצה, מצאה את התינוק במים כשהוא הפוך על הבטן. לדבריה, מיד הזעיקה את השכן וניידת מגן דוד אדום. גרסת האם נבדקת. במקביל, המשטרה בודקת האם רשלנות הביאה לטביעת התינוק.

לפני כחודש טבעו למוות אור קורן וקורל שרי בנות ה-11, בבריכה פרטית בסביון. עם זאת, גם לאחר נתיחת גופתן לא הובהרה סיבת המוות. תוצאות בדיקת דגימות המים שנלקחו מבריכת השחייה, העלו כי המים לא היו מורעלים ולא נמצאו בהם שרידי חומרים כימיים. במשטרה ממשיכים בחקירת מקרה המוות ובודקים כעת את האפשרות שהן התחשמלו למוות ולא הורעלו.

חוקרי מרחב דן, בפיקודו של ניצב-משנה שמעון לביא, ממשיכים בחקירת מקרי המוות וממתינים לחוות הדעת של מכון התקנים, שבוחן את הרובוט שהיה בבריכה וכן את מערכת החשמל של הבריכה. רק לאחר שיגיעו תוצאות הבדיקות יוכלו במשטרה לקבוע מה גרם למותן של שתי הבנות.

לפניות לכתבים:
יאיר אלטמן - talk2yaira@walla.com
שבתי בנדט - sben72@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • טביעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully