וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: הבנות שמתו בבריכה בסביון - לא הורעלו

7.6.2014 / 0:48

תוצאות בדיקת דגימות המים שנלקחו מבריכת השחייה בה טבעו אור קורן וקורל שרי מעלות כי המים לא היו מורעלים ולא נמצאו בהם שרידי חומרים כימיים. כעת נבדקת האפשרות שהן התחשמלו

צילום: שלומי גבאי עריכה: מתן חדד

המשטרה ממשיכה לחקור את המקרה בו מתו בבריכה בסביון הילדות אור קורן וקורל שרי בנות ה-11. לידי המשטרה הגיעו אתמול (שישי) תוצאות בדיקת דגימות המים שנלקחו מבריכת השחייה, מהן עולה כי המים לא היו מורעלים ולא נמצאו בהם שרידי חומרים כימיים. במשטרה ממשיכים בחקירת מקרה המוות ובודקים כעת את האפשרות שהן התחשמלו למוות ולא הורעלו.

חוקרי מרחב דן, בפיקודו של ניצב-משנה שמעון לביא, ממשיכים בחקירת מקרי המוות וממתינים לחוות הדעת של מכון התקנים, שבוחן את הרובוט שהיה בבריכה וכן את מערכת החשמל של הבריכה. רק לאחר שיגיעו תוצאות הבדיקות יוכלו במשטרה לקבוע מה גרם למותן של שתי הבנות.

עוד על הטרגדיה בסביון:
אור קורן הובאה למנוחות: "הקרנת אור על כל החברים"
אבל בבית הספר: "לא מצליחים לעכל את מות הבנות"
אב אחת הילדות שמתו בבריכה: "נגדעו בשיא פריחתן"

קורל שרי שנמצאה ללא רוח חיים בבריכה בסביון. יוני 2014. באדיבות עיריית יהוד מונוסון, מערכת וואלה! NEWS
אור קורן וקורל שרי/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות עיריית יהוד מונוסון

אתמול הובאה למנוחות אור קורן, שנטמנה בבית העלמין ביישוב סביון ומאות בני אדם השתתפו בהלוויתה. "אני מקווה להתעורר מהסיוט הגדול הזה ולראות אותך שוב מחייכת", ספדה האם אמית לבתה היחידה. הסב אמר: "אפילו השמיים בכו היום עליך". אחיותיה של האם, אירית ומירי, אמרו בכאב: "אנחנו מנסים להתמודד עם האובדן הגדול שהותירה. אנחנו בקשר עם משפחתה של קורל, אנחנו עדיין לא יודעים מה בדיוק הסיבה שגרמה לטרגדיה הנוראית הזאת".

שלשום אחר הצהריים נערכה בבית העלמין ביהוד הסמוכה הלווייתה של שרי, חברתה של קורן, שמתה גם היא בבריכה. אביה, איל, קרא קדיש על קבר בתו וספד לה. "אני בטוח שתעשי הרבה בלגן שם למעלה על זה שלקחו אותך ממני", אמר. להלוויה הגיע גם רמי קלינשטיין. האב ביקש מהזמר לבצע את שירו "מתנות קטנות" שהיה אהוב על הילדה. "בכל פעם ששמענו אותו רקדת ושרת ופתחת את ידייך ואמרת שאנחנו המתנות שלך", סיפר האב.

הבנות טבעו למוות ביום שלישי אחר הצהריים, ערב חג השבועות, בבריכת שחייה ביתית ברחוב השקמה ביישוב סביון. השתיים הגיעו בשעות הצהריים אל הבריכה שבבית סבתה של אחת מהן. הסבתא היא זאת שמצאה את הבנות כשהן מחוסרות הכרה בתוך המים. היא מיהרה למשות אותן מהמים ובמקביל הזעיקה למקום את המשטרה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 20:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully