וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה אור קורן הובאה למנוחות: "הקרנת אור על כל החברים"

שלומי גבאי

6.6.2014 / 12:27

מאות השתתפו בהלוויית הילדה בת ה-11 שמתה בבריכה בסביון בנסיבות שטרם התבררו. האם ספדה לבתה היחידה: "מקווה להתעורר מהסיוט ולראות אותך מחייכת". הסב: "אפילו השמים בכו"

צילום: שלומי גבאי עריכה: מתן חדד

אור קורן, אחת משתי הילדות שמתו בערב החג ביום שלישי בבריכה פרטית בסביון, הובאה בצהריים (שישי) למנוחות בבית העלמין ביישוב. מאות בני אדם השתתפו בהלוויה. "אני מקווה להתעורר מהסיוט הגדול הזה ולראות אותך שוב מחייכת", ספדה האם אמית לבתה היחידה. הסב אמר: "אפילו השמיים בכו היום עליך".

אירית ומירי, אחיותיה של האם אמית, סיפרו: "אור הייתה קסם של ילדה, גנדרנית אמיתית, רקדנית מצטיינת ואהובה על כולם. היא הייתה הנסיכה של הבית. בת יחידה בין חמישה בני דודים בנים. האור של הבית, היא אהבה את כולם והעניקה לכולם, אפילו לחיות שהיו סביבה. אנחנו מנסים להתמודד עם האובדן הגדול שהותירה. אנחנו בקשר עם משפחתה של קורל, אנחנו עדיין לא יודעים מה בדיוק הסיבה שגרמה לטרגדיה הנוראית הזאת".

מנהלת בית הספר הרצל ביהוד שבו למדה קורן, לילך חוגי, וכן מחנכת הכיתה, פנינה לוי, השתתפו בהלוויה. המנהלת אמרה כי כשמה כן היא, אור הקרינה אור על כל החברים. "מי היה מאמין שהצעדה שהשתתפנו בה השבוע תהיה הפעם האחרונה שנראה אותך?", שאלה. ראש עיריית יהוד יעלה מקליס ספדה גם היא, ואמרה: "אין מילים לתאר את גודל האסון".

עוד על הטרגדיה בסביון:
אב אחת הילדות שמתו בבריכה: "נגדעו בשיא פריחתן"
אבל בבית הספר ביהוד: "לא מצליחים לעכל"
הערכה: הסיבה למות הילדות - הרעלה

הלווייתה של אור קורן בסביון 6.6.14. שלומי גבאי
"מי היה מאמין שלא נראה אותך?". אור קורן/שלומי גבאי

אתמול אחר הצהריים נערכה בבית העלמין ביהוד הסמוכה הלווייתה של קורל שרי בת ה-11, חברתה של קורן, שמתה גם היא בבריכה. אביה, אילן שרי, קרא קדיש על קבר בתו וספד לה. "אני בטוח שתעשי הרבה בלגאן שם למעלה על זה שלקחו אותך ממני", אמר האב. להלוויה הגיע גם הזמר רמי קלינשטיין. האב ביקש מהזמר לבצע את שירו "מתנות קטנות" שהיה אהוב על הילדה. "בכל פעם ששמענו אותו רקדת ושרת ופתחת את ידייך ואמרת שאנחנו המתנות שלך", סיפר האב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
הלווייתה של אור קורן בסביון 6.6.14. שלומי גבאי
מסע ההלוויה, היום בסביון/שלומי גבאי

מחנכת הכיתה לוי אמרה: "מי חשב שניקלע לסרט רע כזה? בשבוע שעבר כתבתי לך תעודה והיום אני מספידה אותך. היית מלאת חיוך, והיה לך צחוק מתגלגל. אסור לקטוף את פרחי הגן, ואת נקטפת בטרם עת".

אתמול הושלמה נתיחת הגופות של שתי הילדות שטבעו ללא תוצאות חד-משמעיות. ראשי המעבדה יצרו קשר עם מפקד מרחב דן, ניצב-משנה שמעון לביא, והודיעו כי בימים הקרובים ישלימו בדיקות מעבדה נוספות שבעזרתן יתאפשר לקבוע מה גרם למותן של הילדות. נבדקים שני כיווני חקירה עיקריים: התחשמלות והרעלה מחומרי החיטוי בבריכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully