וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: השריפה בגן נר נגרמה כתוצאה מנרגילות

4.7.2014 / 15:08

ארבעה מטוסי כיבוי הוזעקו לזירה ואחרי כשעה השתלטו על האש יחד עם צוותי כיבוי אש. הבתים פונו בשל קרבתם לאש, אולם לא נגרם נזק. שוטר נפגע קל משאיפת עשן

שריפה בגן נר. שריפה גן נר הגלבוע, מערכת וואלה! NEWS
שריפה בגן נר/מערכת וואלה! NEWS, שריפה גן נר הגלבוע

שריפה פרצה בשעות הצהריים (שישי) ביישוב גן נר שבמועצה האזורית גלבוע, ו-15 בתים ביישוב פונו בשל הקרבה לעשן. לא דווח על נזק או על נפגעים, ולמקום הוזעקו צוותי כיבוי וכן ארבעה מטוסי כיבוי, לצד 13 צוותי מגן דוד אדום מתחנת טבריה. שוטר נפגע קל משאיפת עשן והוא טופל במקום. כעבור שעה קלה הושגה שליטה על האש. מחקירה ראשונית של המשטרה שנוהלה על ידי ראש ענף חקירת במחוז צפון אוסקר פוקס עולה כי השריפה נגרמה ככל הנראה מנרגילות שנמצאו בפינת רביצה ביער סמוך ליישוב.

אחר הצהריים פרצה שריפת חורש בהר כפיר הסמוך לבית ג'אן שבגליל העליון. ארבעה מטוסי כיבוי הוזנקו לסייע בכיבוי. במקום מסייעים גם נציגים מרשות הטבע והגנים.

מוקדם יותר הבוקר פרצה שריפה בבית פרטי בגבעת אבני שליד טבריה. שלושה צוותי כיבוי הגיעו למקום והושגה שליטה על האש. הלכודים בבית חולצו בתחילת האירוע. גם כן הבוקר, אדם נפצע באורח קשה ואחר בינוני-קשה בשריפה שפרצה במחסן לבלוני גז ברחוב הזגג בחדרה.

ככל הנראה במקום אירע פיצוץ ממנו נפצעו השניים, עובדי המחסן. הפצוע בדרגת החומרה הגבוהה יותר, גבר בן 55, פונה על ידי מד"א כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו. הפצוע השני פונה עצמאית מהמקום.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
ירי באוויר במהלך הלוויתו של הנער מוחמד אבו חדיר
רגע האמת: המרכולים שיישארו פתוחים השבת בתל אביב
ליברמן נגד הפסקת האש: "שקט ייענה בשקט? לא מקובל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully