וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עיר הרפאים בשרידי הספינה האיטלקית הטרופה

מעליות, חנויות, ציורים ורהיטים צפים תועדו על ידי צוותי החילוץ וההצלה שנערכים להעלתה של הקוסטה קונקורדיה אל קו המים, שלוש שנים לאחר ששקעה וגבתה חיי עשרות בני אדם

צילום מסך

ימים לפני שיוצאת לדרך המשימה להעלאת הספינה קוסטה קונקורדיה על פני המים, סרטון שפורסם לאחרונה חושף את עולם הרפאים עמוק בתוך ספינת התענוגות המפוארת. צוללני משטר איטליה צללו לתוך הריסות הספינה הענקית אשר נפגעה מסלעים באי גיגליו בשנת 2012, ותיעדו את המראה המדהים של גרמי המדרגות, החנויות והמסדרונות, וגם חפצים ורהיטים שנסחפו.

עוד בנושא
אחרי שיוצבה, שרידי גופות בקוסטה קונקורדיה
מי מרוויח כסף מחילוץ הקוסטה קונקורדיה?
תיעוד: החילוץ הדרמטי של ספינת הפאר - בחצי דקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4,200 נוסעים ואנשי צוות היו על סיפונה של הקוסטה קונקורדיה עת ששקעה וגבתה את חייהם של 32 בני אדם. לקראת סופו של הסרטון נראה אחד הצוללנים עולה מהמים העכורים ומוצא את עצמו בתוך הרחבה המרכזית העצומה של הספינה, שנמצאת מעל קו המים. מעליו ניתן לראות פירי מעליות וציורים על הקירות. צוללנים נכנסו לראשונה לספינה בספטמבר 2013 אז יושרה הספינה על גבי פלטפורמה מיוחדת. כעת נערכים צוותי הצלה להציף את הספינה ב-14 ביולי, אז תועלה הספינה לאט, סיפון אחר סיפון. אנשי ההצלה ינקו את הפסולת מעל קו המים ואז יפרסו רשתות קבועות סביבה.

יישורה של הספינה היה אחד המבצעים הגרנדיוזיים והמורכבים ביותר מסוג זה אי פעם – כלי השיט העצום שוקל 114,500 טונות, וחלקו היה שקוע במי הים התיכון למעלה משנתיים. כמו כן, מדובר היה בניסיון ראשון להרים כלי שיט גדול כל כך הנמצא קרוב כל כך לחוף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully