וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות במזרח ירושלים: רעולי פנים פצעו שוטר יס"מ

3.7.2014 / 17:46

השוטר קיבל טיפול רפואי במקום, לאחר שעשרות צעירים בשועפאט יידו אבנים וירו זיקוקים במחאה על רצח הנער מוחמד אבו חדיר. במכון לרפואה משפטית באבו כביר הסתיימה נתיחת הגופה

צילום: עומר מירון, רויטרס; עריכה: יותם בן-דוד

המהומות במזרח ירושלים: שוטר יס"מ נפצע היום (חמישי) באורח קל בשכונת שועפט, שם כמה עשרות צעירים רעולי פנים יידו אבנים לעבר כוחות הביטחון, וירו לעברם זיקוקים, במחאה על רצח הנער מוחמד אבו חדיר, שלפי הערכות נרצח על רקע לאומני. השוטר קיבל טיפול רפואי במקום, והמשטרה השתמשה באמצעים לפיזור הפגנות. הפרות הסדר בשועפאט דעכו הערב אולם הן נמשכות לסירוגין ואף התגברו בשעה האחרונה. כוחות המשטרה מגיבים ברימוני הלם ואף עצרו שישה מתפרעים.

בתוך כך, במכון לרפואה משפטית באבו כביר הסתיימה נתיחת גופתו של אבו חדיר, והשתתף בה גם רופא פלסטיני. בדיקות המעבדה נמשכות גם בשעה זו, וממצאי החקירה הועברו למשטרה. במשפחתו של הנרצח תקפו היום את התנהלות המשטרה, ואביו של הנער הביע אכזבה מהתנהלותה וטען שהיא לא עושה די לאיתור האשמים במות בנו. "זה בגלל שהחטוף ערבי. אם היה יהודי, תוך חמש דקות היו תופסים אותו. יש תמונות, יש הכול". לאחר החטיפה אספו בני המשפחה באזור בית חנינא הסמוכה צילומים ממצלמות אבטחה. למשפחה אין צל של ספק כי האירוע היה על רקע לאומני וכי מי שביצע אותו היו יהודים.

עוד בנושא:
קצין בכיר: "המסר לחמאס בעזה - פנינו לא להסלמה"
אבי הנער שנרצח: "כך חטפו את בני". צפו
מזכ"ל בני עקיבא העולמית שתבע נקמה עורר סערה: "הסר החולצה ולך"

"אין לי ספק שאלה היו מתנחלים", אמר אבו חדיר, שרק היום התבשר כי המשטרה קיבלה זיהוי ודאי שהגופה שנמצאה ביער ירושלים אתמול בבוקר היא אכן גופת בנו. לפי מה שסיפרו לו, החוטפים הגיעו מהכביש שמול הבית, עשו סיבוב, ראו את מוחמד, חזרו, דיברו אתו, חטפו אותו בכוח ונסעו. שלושה מתושבי השכונה שהיו עדים לחטיפה רצו אחרי כלי הרכב עד שזה הגביר מהירות ונעלם בכביש המוביל לשכונת רמות. לטענתו, שני בני אדם ביצעו את החטיפה, ואדם נוסף נשאר ברכב ושימש כנהג. עם היוודע דבר החטיפה ביקש חוסיין מהמשטרה שתאתר את הטלפון של בנו, "אבל זה היה מאוחר מדי", לדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully