וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה בוואדי ערה על רצח הנער: "ישראל - מדינת טרור"

שלומי גבאי

3.7.2014 / 19:18

עשרות בני אדם השתתפו בהפגנות באום אל פחם ובכפר קרע וקראו: "חברון ואום אל-פחם - עם אחד". חמישה נעצרו בחשד ליידוי אבנים. במקביל, הושלמה נתיחת גופת הנער הערבי שנרצח

עשרות בני אדם הפגינו הערב (חמישי) בוואדי ערה במחאה על רצח הנער הפלסטיני מוחמד אבו חדיר במזרח ירושלים, ועל מדיניות ישראל נגד הפלסטינים. הם קראו: "ברוח ובדם נפדה את פלסטין", "ישראל היא מדינת טרור" ו"ישראל היא האפרטהייד החדש". כמו כן, המפגינים הניפו דגלי פלסטין ונשאו שלטים עליהם נכתב: "חברון ואום אל-פחם - עם אחד". חלק מהם האשימו את ישראל כי מדיניות הרחבת ההתנחלויות היא שפועלת נגד האפשרות לשלום. חמישה מפגינים נעצרו בחשד שידו אבנים לעבר השוטרים.

ההפגנה, שהתפזרה בשעות הערב, התפרשה על פני שני מוקדים בכביש 65 - אחת בצומת כפר קרע והשנייה, המשמעותית יותר, בצומת אום אל-פחם. בשל אירועי השבוע שעבר במקום, במהלכם ניסו המפגינים לחסום את כביש 65 ואף יידו בקבוקי תבערה ואבנים לעבר השוטרים, נערכה המשטרה באזור בכוחות מתוגברים במטרה למנוע הפרות סדר. המשטרה המליצה לנהגים שלא להגיע לוואדי ערה בשל ההפגנות.

עוד בוואלה! חדשות
קצין בכיר: "המסר לחמאס בעזה - פנינו לא להסלמה"
ארבעה לוחמים בצה"ל קראו לנקום בערבים - וייכלאו
אבי הנער שנרצח: "כך חטפו את בני". צפו

הפגנה בוואדי ערה נגד מדיניות ישראל כלפי הפלסטינים. שלומי גבאי
"ישראל היא האפרטהייד החדש". ההפגנה באום אל-פאחם, הערב/שלומי גבאי

המחאה נגד ישראל נוכח רצח אבו חדיר מירושלים וכן לאור הפעולה בשטחים - שנמשכת חרף מציאת גופות שלושת הנערים - קורית גם בשועפאט שבמזרח ירושלים. עשרות צעירים ערבים מיידים מאז שעות הבוקר אבנים לעבר כוחות הביטחון שמוצבים שם. אחר הצהריים נפצע שוטר משמר הגבול באורח קל. אתמול נפצעה שם צלמת וואלה! חדשות טלי מאייר באורח בינוני מפגיעת כדור גומי במהלך פיזור הפרת הסדר.

חשד שנער ערבי נחטף ונרצח - מהומות במזרח ירושלים. עומר מירון
התפרעויות בשועפאט/עומר מירון

בתוך כך, במכון לרפואה משפטית באבו כביר הסתיימה היום נתיחת גופתו של אבו חדיר, שבה השתתף גם רופא פלסטיני. ממצאי הנתיחה הועברו למשטרה.

עדכון ראשון: 18:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully