וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מציאת הגופות: התלוננה שנחטפה - ואותרה בגדה

צעירה בת 21 מאזור ירושלים התקשרה למוקד 100 וטענה כי שני ערבים הכניסו אותה לתוך מכונית והובילו אותה למבנה בבית ג'אלה. לאחר מכן התברר כי לנערה ול"חוטפיה" היכרות מוקדמת

צילום: עומר מירון, שלומי גבאי, רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

שעות לאחר מציאת גופותיהם של שלושת הנערים החטופים, התלוננה הלילה (שלישי) צעירה בת 21 מאזור ירושלים כי נחטפה על ידי שני ערבים והוחזקה בבניין בכפר בית ג'אלה שליד בית לחם. הצעירה התלוננה למוקד 100 של המשטרה, ובעזרת איכון הטלפון הסלולרי שלה, היא אותרה, נחקרה באזהרה, ושוחררה על ידי כוחות הביטחון. בחקירתה התברר כי לה ולמסיעיה היכרות מוקדמת. במקביל נערכים אחריהם חיפושים כדי להבין אם ומדוע לא לא נתנו לה לרדת מהרדת, כפי שטענה.

איתור גופות הנערים - כותרות נוספות:
צה"ל מכתר את בתי החוטפים: "נגיע לרוצחים"
אובמה: "לא יכול לדמיין את כאבם של הורי הנערים"
התפילות התחלפו בנרות: מאות באו לצמתים ולכיכרות

טרמפיאדה. עומר מירון
הצעירה טענה שנחטפה בסמוך לטרמפיאדה/עומר מירון

מתחקור ראשוני עולה כי הצעירה, שעובדת בתחנת דלק בסמוך לביתר עילית, נפגשה בסיום עבודתה עם חברתה. לאחר מכן, בדרכה לטרמפיאדה באזור, עצרה לידה מכונית לבנה. לדבריה, במכונית ישבו שני גברים ערבים שהכניסו אותה בכוח לכלי רכב והובילו אותה למבנה בו הוחזקה בבית ג'אלה.

המשטרה פתחה בחירת נסיבות האירוע והחלה בסריקות בשטח לאיתור החשודים. הצעירה ואמה נלקחו לתשאול בנקודת המשטרה בגוש עציון, במהלכו נחקרה הצעירה באזהרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עשרות בני אדם התאספו בכיכר ציון לשיר שירים ולהדליק נרות נשמה.. דביר עדני, מערכת וואלה! NEWS
נרות נשמה לזכרם של שלושת החטופים בכיכר ציון, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, דביר עדני

אמש אותרו גופותיהם של שלושת הנערים שנחטפו בגוש עציון לפני כשבועיים וחצי, נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח. הגופות נמצאו במהלך סריקות של לוחמים מיחידת מגלן ומחטיבת כפיר יחד עם אזרחים בחלחול שמצפון לחברון. בסמוך לזירה בה נמצאו הגופות, אותרו זוג משקפיים של אחד הנערים, ואלה סייעו לאתר את הגופות. שלוש הגופות הועברו למכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת להשלים את הליך הזיהוי.

לפניות לכתבים:
שבתי בנדט - sben72@walla.com
אמיר בוחבוט - amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully