וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פיתה בחורות ל"מפגשים רוחניים" ואנס אותן

26.6.2014 / 0:42

המשטרה עצרה תושב יהוד בן 38, החשוד שתקף מינית נשים, ככל הנראה לאחר שהציג את עצמו כ"מברך ומסיר כישופים". "הוא משתמש בכוחות שלו כמו מהפנט וגורם לך להגיד מה שהוא רוצה"

אילוסטרציה. ShutterStock
"הוא טוען שהוא מברך אבל אין לו כל קשר לדת"/ShutterStock

משטרת תל אביב עצרה אתמול (רביעי) תושב יהוד בן 38, החשוד שתקף מינית כמה נשים. ככל הנראה, הציג את עצמו כמברך ומסיר עין הרע וכישופים, בשל בקיאותו בזוהר ובקבלה. החשוד נעצר לאחר שהגיעו למשטרה תלונות של נשים, אשר טענו כי נפלו קורבן לתקיפות מיניות מצד החשוד, שניצל את מצבן. בנוסף, התלוננו הנשים כי במהלך הפגישות כישף אותן החשוד, וקיים איתן יחסי מין שלא בהסכמה. אתמול הובא החשוד לבית המשפט השלום בתל אביב והשופט שמואל מלמד האריך את מעצרו ביומיים.

"הבן אדם משתמש בכוחות שלו כמו מהפנט. יש לו השפעות כישוף שגורמות לך להגיד מה שהוא רוצה", סיפרה ט', בשנות ה-30 לחייה, שנפלה קורבן לתקיפה. "הוא טוען שהוא מברך אבל אין לו כל קשר לדת. כל המטרה שלו זה להשכיב בנות ולסחוט מהן כסף. באתי אליו בגלל בעיה כלכלית, הוא בירך אותי בפעם הראשונה ולא קרה כלום. רק למחרת בבוקר הרגשתי את ההשפעה שלו עלי".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
חשד: העביר כספים לבן אליעזר תמורת ויזה למצרים
רפורמת הבריאות: כיצד גרמן תקצר לנו את התור?
החוקרים בודקים אם מנגל שלא כובה גרם לשריפה

לאחר ששוחחו כמה פעמים בטלפון ובפייסבוק, נפגשו ט' והחשוד שוב. "במהלך המפגש הוא אמר לי 'אני שם לך ברכה ומעגל של אנרגיה מעל הראש'. אחר כך הוא אמר לי 'אני הולך להתפלל עליך ועל בעלך במשך 40 ימים'", סיפרה. "כשקמתי למחרת בבוקר הרגשתי את השפעתו ואמרתי לו זאת. אחרי כמה ימים הוא יצר איתי קשר בפייסבוק ואמר לי שאולי צריך לחזק את הברכה ולבדוק את הקמע. כשבאתי פעם שנייה הוא אמר לי שאנחנו מאותו שורש של נשמה, שאנחנו יוצאים מאותו ענף של נשמות".

לדבריה, בכמה מפגשים קיים איתה החשוד יחסי מין, ולטענתה הוא עשה זאת תוך כדי השפעת הכישוף. "הוא הניח את ידיו על כתפי, מלמל והדליק נר. הרגשתי שהוא מכשף אותי", סיפרה ט'. "שאלתי אותו 'למה?. הרי אני אישה ואתה גבר. איך אתה יכול לגעת בי? איך אתה יכול?'. והוא ענה לי 'את חזקה ממני'".

לאחר שט' נתנה את הסכמתה, נערך היום עימות בינה לבין החשוד בחדר החקירות של תחנת משטרת מסובים באור יהודה. "אני יודעת על עוד נשים שנפלו קורבן כמוני למעשים שלו", אמרה ט'. "אני קוראת להן להגיע ולהתלונן במשטרה".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co

(עדכון ראשון: 23:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully