וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 4 שנים: אחיו של בשאר אסד נראה בצילום חדש

שמועות רבות סביב מותו של מאהר אסד נפוצו במשך שנות המלחמה בסוריה. בתמונה שפורסמה שלשום בטוויטר, נראה מאהר לצד זמר סורי מפורסם, אולם לא ניתן לאמת כי התמונה אכן חדשה

תמונות ראשונות של מאהר אסד. טוויטר, צילום מסך
מאהר אסד/צילום מסך, טוויטר

מאהר אסד, אחיו של נשיא סוריה בשאר, שלא נראה בציבור מזה ארבע שנים ושמועות רבות על מותו נפוצו בתקשורת, עדיין בחיים – כך דיווחה אמש (חמישי) רשת אל-ערבייה. ברשת התבססו על תמונה שהועלתה לטוויטר ביום רביעי, שבה נראה מאהר יחד עם הזמר הסורי ג'ורג' ווסוף. עם זאת, לא ניתן לאמת את כי התמונה אכן חדשה.

איש התקשורת הלבנוני נישאן דירהרותיוניאן, שפרסם את התמונה בחשבון הטוויטר שלו, טוען כי הוא צילם אותה ביום שבת האחרון. "צילמתי את התמונה עם ג'ורג' ווסוף ומאהר אסד לפני ארבעה ימים – לאחר ארבע שנים שבהן לא נחשף מאהר", צייץ דירהרותיוניאן.

מאהר, תת-אלוף בצבא סוריה, הוא מפקדו של משמר הרפובליקה ונחשב כמי שהוציא אל הפועל את פעולות הדיכוי של המשטר נגד האופוזיציה, מאז החלו המחאות נגד שלטונו של אחי ב-2011. דיווחים סותרים על מצבו הבריאותי של מאהר ניתנו במשך שנות המלחמה, כשבין היתר דווח כמה פעמים כי מצא את מותו באחד הפיגועים של ארגוני האופוזיציה, וכן כי איבד את רגלו בשנת 2012, אז בוצע הפיגוע במטה הביטחון הלאומי בבירה.

לקריאה נוספת על מלחמת האזרחים בסוריה
אחרי 3 שנות תופת בסוריה: בריטי בן 6 נמלט לירדן
סופו שובר הלב של מוכר הביסקוויטים הקטן מחאלב
לראשונה: אמריקני ביצע פיגוע התאבדות בסוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully