וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצעו "תג מחיר" לאחר הפגנה למען החטופים

20.6.2014 / 0:13

שלושה נערים מואשמים כי יידו אבנים והשליכו בקבוק תבערה על כלי רכב פלסטיניים בתום הפגנה בצומת גוש עציון בה מחו על חטיפת תלמידי הישיבה. פרקליטם: "ההחלטה קיצונית"

מחוץ לביתו של החטוף גיל- עד שער בטלמון. ניב אהרונסון
האירוע התרחש לאחר הפגנה על חטיפת הנערים. ילדים תולים שלטים מחוץ לבית משפחת פרנקל בטלמון. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה/ניב אהרונסון

פרקליטות מחוז ירושלים תגיש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד שלושה נערים החשודים בפעולת "תג מחיר" נגד פלסטינים לאחר חטיפת שלושת הנערים בגוש עציון. על פי כתב האישום שיוגש, הם יידו אבנים והשליכו בקבוק תבערה על כלי רכב של פלסטינים סמוך להתנחלות ביתר עילית.

האירוע התרחש ביום שני האחרון, אחרי הפגנה בצומת גוש עציון שבו מחו הנוכחים על החטיפה ביום חמישי שעבר. זמן קצר אחרי האירוע המיוחס להם, נעצרו השלושה על ידי שוטרי מחוז ש"י והודו מיד במעשה. על פי המשטרה, שניים מהם יידו אבנים והשלישי השליך את בקבוק התבערה. אלה לא גרמו לנפגעים או לנזק.

לקריאה נוספת על חטיפת הנערים
נתניהו: "אנחנו יודעים היום יותר על חטיפת הנערים"
"בכיר חמאס השוהה בטורקיה עומד מאחורי החטיפה"
פרשנות: צה"ל במרוץ נגד הזמן, שהולך ואוזל במהירות

ביום שלישי הובאו השלושה לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים, שם ביקש המפלג לפשיעה לאומנית של מחוז ש"י להאריך את מעצרם בארבעה ימים. חרף בקשת המשטרה, בית המשפט החליט לשחרר את השלושה למעצר בית לאור העובדה שאין להם עבר פלילי. נוסף על כתב האישום, תוגש בקשה לעצור את השלושה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את השלושה מטעם ארגון "חוננו", אמר: "טוב עשה בית המשפט ששחרר את שלושת הקטינים, שהם חסרי עבר פלילי". הוא הוסיף כי "היה ראוי שפרקליטות המחוז תפעיל שיקול דעת. במקרה הנוכחי לא נגרמו שום פגיעות בסופו של יום וראיתי כבר תיקים חמורים יותר עם ראיות ממשיות שנסגרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully