וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אנחנו יודעים היום יותר על חטיפת הנערים"

19.6.2014 / 18:39

ראש הממשלה ביקר בחטמ"ר יהודה יחד עם שר הביטחון והרמטכ"ל, והדגיש כי ארגון חמאס עומד מאחורי הפיגוע. "התמונות של הבנים ניבטות אלינו מבעד לכל מבע ומבעד לכל סמטה"

צילום: מור שאולי, דובר צה"ל עריכה: מתן חדד

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) למאמצים העדכניים לאיתור הנערים החטופים ולפעילות כוחות הביטחון בגדה המערבית, ואמר: "אנחנו יודעים היום יותר ממה שידענו לפני ימים אחדים, אבל יש עוד דרך לפנינו וצריך להתאזר בסבלנות ובאורך רוח".

נתניהו אמר את הדברים בעת ביקור בחטמ"ר יהודה, יחד עם שר הביטחון משה יעלון והרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ. "המשימה הראשונה והעליונה שלנו היא להחזיר הביתה בשלום את איל, גיל-עד ונפתלי", אמר נתניהו, "עם ישראל כולו מאוחד בתמיכה במשימה הזו. אנחנו לא מרפים ממנה. כוחות הביטחון פועלים מסביב לשעון, הן בפעילות מודיעינית והן בפעילות מבצעית.

חטיפת הנערים - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
צה"ל במרוץ נגד הזמן, שהולך ואוזל במהירות
"גם את המחבלים מאיתמר עצרו רק אחרי שבועיים"
חטאם של החטופים היא הכיפה הסרוגה?

שמעון פרס עם הורי הנערים החטופים. דוברות בית הנשיא,
פרס עם בת גלים ואופיר שער, היום/דוברות בית הנשיא

נתניהו הוסיף: "אנחנו פוגעים בחמאס ואנשיו הם אלה שחטפו את אנשינו. בשטח פועלים כוחות גדולים, הם עוצרים אנשי חמאס, הם סוגרים מוסדות חמאס ומחרימים כספי חמאס. ביממה האחרונה החזרנו לכלא יותר מ-50 אסירים ששוחררו במסגרת השבתו של גלעד שליט. זהו מסר רב עוצמה לכל מי שמבקש לפגוע בנו".

שר הביטחון יעלון אמר: "מבחינתנו זו משימה עליונה שמזיזה הצידה כל משימה אחרת. פגשתי אתמול את המשפחות. משפחות חזקות, משדרות עצמה. אני מקווה שנביא להסרת ספקות מוקדם מאשר במאוחר".

מפקד אוגדת איו"ש, תת-אלוף תמיר ידעי, הוסיף: "זה שבוע אנחנו נמצאים במבצע רחב היקף. במסגרת המבצע מתקיימים שני מאמצים מרכזיים – מודיעין ופגיעה בתנועת חמאס ובמעטפות הטרור שתומכות אותה. התמונות של הבנים ניבטות אלינו מבעד לכל מבע ומבעד לכל סמטה. בהזדמנות זו אני רוצה להביע הערכה לחיילי צה"ל ולשותפינו בשב"כ ובמשטרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מוקדם יותר היום, נפגש נתניהו עם יו"ר מרצ, זהבה גלאון, לפגישת עדכון בנוגע למאמצים להשבת החטופים. במהלך הפגישה אמרה גלאון: "המאמץ המרכזי חייב להיות איתור והשבת החטופים ולא התמקדות בריסוק ממשלת הפיוס הפלסטינית". לטענתה, "בעקבות דבריו החשובים והאמיצים של אבו מאזן, שגינה את פעולת החטיפה, על ראש הממשלה להזמין את אבו מאזן לפגישה בתום המבצע ולהציג את היעדים המדיניים שלו".

כמו כן, על רקע מאמצי החיפוש ופעילות כוחות הביטחון בגדה המערבית, נתניהו הזמין את יו"ר קדימה ושר הביטחון לשעבר ח"כ שאול מופז לפגישת התייעצות ביטחונית. מדובר בפגישה ראשונה בין שני האישים מאז הבחירות לכנסת לפני שנה וחצי.

הורי הנערים החטופים, גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח, הגיעו היום לביקור בבית הנשיא. הם נפגשו עם נשיא המדינה שמעון פרס, שביקש לנחמם ולהביע את תמיכתו במשפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully