וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בברזיל: הפגנות למען שחרור החטופים במונדיאל

19.6.2014 / 0:02

חברי הקהילה היהודית ואנשי הסוכנות היהודית מנצלים את העובדה שבמדינה מתקיימת אליפות העולם בכדורגל על מנת להעלות את המודעות לחטיפת הנערים הישראלים. "אנחנו משפחה אחת"

צילום: חטיבת דובר המשטרה עריכה: מתן חדד

הקריאה להשבת הנערים החטופים חוצה גבולות: יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי ביקר אתמול (רביעי) בבית משפחתו של הנער החטוף נפתלי פרנקל ביישוב נוף איילון. שרנסקי סיפר לבני המשפחה על הפעילות הענפה של שליחי הסוכנות בחו"ל. "היום דיברתי עם ראשי הקהילה בברזיל שאתמול ארגנו כמה פעילויות סביב המונדיאל והלכו להפגנות בקופה קבאנה ומול פיפ"א", סיפר.

חטיפת הנערים - סיקור מיוחד:
המשטרה השמיעה למשפחות את שיחת החטיפה
צפו: החטוף איל יפרח "משחרר חברים מהשבי" בהצגה
דנינו הקים צוות לבדיקת הטיפול בשיחת הנערים החטופים

לדברי שרנסקי, "מנהיג הקהילה היהודית נפגש עם סגן נשיאת ברזיל, ולא פחות חשוב - בני נוער פעילים שלנו יעמדו בזמן משחקים ויזכירו לכל העולם על הדרישה שלנו להחזיר את הבנים. יש ממש הרגשה של הזדהות עמוקה ופתאום כולם מזכירים לעצמם עד כמה אנחנו משפחה אחת וחייבים להילחם אחד עבור השני". ביום ראשון תקיים הקהילה היהודית בריו דה ז'ניירו הפגנה למען שחרור החטופים באיפנמה.

מחאה למען שחרור החטופים בברזיל. הסוכנות היהודית,
הפגנה לשחרור הנערים החטופים ליד הפסל של ישו בריו דה ז'ניירו/הסוכנות היהודית

שליחת הסוכנות היהודית בברזיל, רויטל פולג, סיפרה כי הקהילה היהודית במדינה פועלת להלאת המודעות לחטיפה בתקשורת המקומית. "ככל קהילה יהודית, אנחנו שותפים למאמץ שנעשה להעלאת המודעות לשחרור והשבת הנערים הביתה לחיק הוריהם בשלום", אמרה לוואלה! חדשות. "באופן ספציפי, מאחר שכאן מתקיימים משחקי המונדיאל, ברור לנו לגמרי שברזיל נמצאת במוקד תקשורתי, נמצאת כאן תקשורת מכל העולם, עיני העולם נשואות לברזיל. לכן, אנחנו מנסים לעשות פעילויות שימשכו את תשומת הלב התקשורתית, כדי שתהיה מודעות לנושא, ושיצטרפו אלינו קולות נוספים מהעולם שיקראו להשבה ושחרור הנערים הביתה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

"זו רק ההתחלה"

לדבריה, "יש לנו כאן חמישה שליחים שעובדים בתנועות הנוער בשטח ותנועות הנוער הן חלק מאוד חשוב במאמץ הזה. אתמול התפרסמה כבר מודעה בעיתון הראשי של סאו פאול מטעם ארגון הגג של קהילות ברזיל ושל הפדרציה של סאו פאולו שהיא הכי גדולה מתוכן, שם מופיעים תמונות הבנים החטופים עם קריאה נרגשת לקהילה הבינלאומית להוקיע בצורה חד משמעית מעשים שכאלה".

מחאה למען שחרור החטופים בברזיל. הסוכנות היהודית,
המחאה חוצה גבולות/הסוכנות היהודית

היא הוסיפה כי במסגרת מחאה, הפגינו בקופה קבאנה "צעירים ואנשים מהקהילה שהניפו את דגלי ישראל ושלטים שעליהם נכתב 'החזירו את בנינו חזרה, החזירו אותם עכשיו'. וזו רק ההתחלה, זה מתחיל להתגלגל כי מבינים שיש לנו את החשיפה ואת ההזדמנות לחשיפה. קבוצה של צעירים עלתה ליד פסלו המפורסם של ישו ותלתה שם שלט 'Bring our boys back home', וגם בתוך המשחקים עצמם נכנסים נערים ותולים שלטים הקוראים להשבת הבנים".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

(עדכון ראשון: 21:56)

הפגנות למען שחרור החטופים בברזיל. הסוכנות היהודית,
הפגנות למען שחרור החטופים בברזיל/הסוכנות היהודית
הפגנות למען שחרור החטופים בברזיל. הסוכנות היהודית,
הפגנות למען שחרור החטופים בברזיל/הסוכנות היהודית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully