וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב התודה של אם החטוף לחיילים: "אתם כמו בנינו"

אמו של נפתלי פרנקל העבירה לחיילי צה"ל שפועלים לאיתור בנה מכתב, דרך עיתון "במחנה": "סומכים עליכם ב-200%". בערוץ 10 פורסם סרטון שבו תועדו שניים מהנערים יום לפני החטיפה

עריכה: קשת סידי

רחל פרנקל, אמו של הנער החטוף נפתלי פרנקל, חיזקה אמש את ידיהם של חיילי צה"ל הפועלים כבר חמישה ימים לאתר את בנה ואת שני חבריו, גיל-עד שער ואיל יפרח. "המצב ההזוי הזה יצר אצלנו סוג של תודעה מורחבת, בה כל אחד ואחד מכם מרגיש עבורנו כבננו ממש", כתבה פרנקל במכתב ששלחה לחיילים באמצעות ביטאון צה"ל, "במחנה". במקביל, בערוץ 10 פורסם סרטון שבו נראים פרנקל ושער משתתפים במשחק המוני של פירמידה אנושית, יום לפני החטיפה.

חטיפת הנערים - סיקור מיוחד:
יעלון על החטיפה: "חמאס ישלם מחיר כבד מאוד"
"המשטרה עשויה להשמיע למשפחות את שיחת החטיפה"
ישראל תחמיר את תנאיהם של אסירי חמאס

מכתב ששלחה רחל פרנקל, אמו של נפתלי הנער החטוף, לחיילי צה"ל, 17 ביוני 2014. אריאל לביא, עיתון "במחנה", מערכת וואלה! NEWS
המכתב ששלחה רחל פרנקל לחיילי צה"ל/מערכת וואלה! NEWS, אריאל לביא, עיתון "במחנה"

"אומרים שאיל, גיל-עד ונפתלי הם הילדים של כולם – אנחנו מרגישים שאתם, כולכם, קצת בנים שלנו", כתבה האם לחיילים. "שנתנו נודדת במחשבות על נפתלי וחבריו ובתפילות שכל אחד ואחד מהם ישוב הביתה בריא ושלם ובתחושה שהוא, בשליחות מדינת ישראל, עשה את כל מה שאפשר, עשה טוב ועשה נכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
משפחות החטופים בנוף איילון. נועם מושקוביץ
רחל פרנקל/נועם מושקוביץ

לסיכום הודתה האם לחיילים בשם שלוש המשפחות. "אנחנו מחבקים אתכם ואת ההורים והאחים שלכם", סיכמה. "סומכים עליכם ב-200% ומודים לכם מעבר למה שמילים יכולות לתאר. ה' עמכם, ה' ישמור צאתכם ובואכם מעתה ועד עולם".

גיל-עד שער ונפתלי פרנקל יום לפני החטיפה. אהוד דהן, מערכת וואלה! NEWS
גיל-עד שער ונפתלי פרנקל יום לפני החטיפה/מערכת וואלה! NEWS, אהוד דהן

אתמול נפגשו שלוש המשפחות לראשונה מאז החטיפה, בבית משפחת פרנקל בנוף איילון. "נפגשנו היום לראשונה - משפחת יפרח, משפחת שער ומשפחת פרנקל", אמרה פרנקל בפתח ביתה לאחר הפגישה. "המפגש היה מרגש ומשמעותי. פגשנו אנשים טובים וחזקים. אנו רוצים לחזק מפה את כוחות הביטחון שעובדים יומם ולילה, את כל מקבלי ההחלטות, את ראש הממשלה שנמצא איתנו בקשר. אנו מתפללים שכל החיילים וילדינו ישובו הביתה ללא פגע".

"בימים אלה אנו מרגישים חיבוק עצום מכל עם ישראל", המשיכה פרנקל. "זה מאוד מחזק אותנו. אנו מבקשים להמשיך בתפילות ובכל העשייה הטובה שמורגשת במדינה. איל, גיל-עד, נפתלי, אנו אוהבים אתכם ומתגעגעים אליכם. היו חזקים". פרנקל הוסיפה בקול נרגש: "אנחנו פשוט רוצים לחבק את הילדים".

(עדכון ראשון: 22:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully