וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ניקבו צמיגי רכב בשירות צה"ל ביצהר

קצין מחטיבת שומרון הגיע להתנחלות כדי להביא אספקה לחיילים השומרים במקום. "החיילים לא ישנים כדי לאתר את החטופים. זו כפיות טובה, מדובר במעשה חמור, מחפיר ובלתי ייאמן"

רכב צה"ל שצמיגיו נוקבו ביצהר, 16 ביוני 2014. דובר צה"ל
"פוגעים בחיילי צה"ל". הרכב שצמיגיו נוקבו, הערב/דובר צה"ל

שוב ניקוב צמיגים ביצהר: קצין אספקה מחטיבת שומרון הגיע הערב (שני) ליישוב כדי להביא ציוד לחיילים. בזמן ששהה במקום, ניקבו אלמונים את צמיגי הרכב בשירות צה"ל בו נסע הקצין. הקצין היה בדרכו להביא אספקה לחיילים השומרים על היישוב, לאחר מעצרים שביצעו בעקבות חטיפת שלושת הנערים.

גורם צבאי שהתייחס לניקוב הצמיגים אמר כי מדובר בניצול ופגיעה בחיילים. "זו כפיות טובה. בזמן שאלפי חיילים לא ישנים, כדי לעמוד במשימת איתור החוטפים והחטופים, פגיעה בחמאס והגנה על התושבים, יש מי שמנצל זאת כדי לפגוע בחיילי צה"ל", אמר. "זה מעשה חמור, מחפיר ובלתי ייאמן".

עוד בוואלה! חדשות:
בכיר ברשות: אם החוטפים מחמאס - הסכם הפיוס תם
משנת הלימודים הבאה: שינוי מקיף בבחינות מיצ"ב
עצרו את הגז: "רוסיה מנסה להשמיד את אוקראינה"

בחודשים האחרונים נוקבו פעמיים צמיגי הג'יפ של מפקד חטיבת שומרון, אלוף-משנה יואב ירום, בעת שביקר ביצהר בשל פגישות שקיים במקום. הפעולות נעשו על ידי אלמונים, ככל הנראה מאחר שאל"מ ירום נחשב בעיני רבים ביצהר כגורם שפוגע בהתיישבות וכמחאה על הריסת מבנים בגבעות הסמוכות ליצהר.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "במהלך ביקור של קצין מטה מהחטיבה המרחבית שומרון ביישוב יצהר הערב נוקבו גלגלי רכבו. צה"ל רואה בחומרה מעשים מסוג זה כנגד מפקדי צה"ל וחייליו העושים לילות כימים בשיתוף כוחות הביטחון הנוספים בהגנה על בטחון תושבי המדינה".

דובר יצהר מסר: "שלא כדבריו של דובר צה"ל, מדובר על נגרר אזרחי שגלגליו נוקבו ככל הנראה על ידי בחורים שאינם תושבי יצהר, כמחאה על כיבוש הישיבה. ככלל מעשים טיפשיים אלו אינם מקובלים על תושבי היישוב יצהר ובפרט בימים בהם כוחות הביטחון מוסרים נפשם להצלת הנערים החטופים".

לפניות לכתבים:
אמיר בוחבוט - mirbohbot@walla.com
שבתי בנדט - ben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully