וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: איל יפרח מנגן ושר לעיני קהל נרגש

16.6.2014 / 0:06

בסרטון מצמרר באדיבות משפחתו של יפרח בן ה-19 שנחטף בגדה, הוא נראה שמח ומחויך. הוא לבוש בבגדי חג, מנגן בגיטרה ושר שיר לעיני קהל אנשים גדול

צלמים זמניים מורשים

משפחתו של איל יפרח בן ה-19, שנחטף בגדה המערבית בליל חמישי האחרון יחד עם גיל-עד שער ונפתלי פרנקל בני ה-17, טרם התייחסה לאירוע החמור בכלי התקשורת. אולם, בסרטון שפורסם אמש (ראשון) באדיבות בני המשפחה, ניתן לחזות בתיעוד מצמרר של איל, טרם החטיפה.

בצילומים נראה איל כשהוא שמח ונרגש מאוד, מנגן בגיטרה באירוע. הוא לבוש עם חולצה לבנה חגיגית, כלשראשו כיפה לבנה. הוא יושב על כסא מוגבה, מחזיק בידיו גיטרה, מולו מיקרופון והוא מנגן ושר אל מול קהל אנשים גדול. כמה מן הנוכחים מתאספים סביבו, ומצלמים אותו באמצעות הטלפונים החכמים שלהם.

חטיפת הנערים - עוד כותרות:
צה"ל הפציץ בית בחברון; "שני פעילי חמאס נעצרו"
אמו של גיל-עד: "בני חזק, עם ישראל נותן לנו כוח"
קרי גינה את החטיפה: "חמאס אחראי למעשה הבזוי"
הותר לפרסום: אחד הנערים התקשר למשטרה ולחש - "חטפו אותי"

תיעוד: הצעיר איל יפרח שנחטף בגוש עציון. מערכת וואלה! NEWS
איל יפרח מנגן באירוע/מערכת וואלה! NEWS

אתמול התייחסו לראשונה לפיגוע החטיפה אמותיהם של שניים מבין החטופים. רחל פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל, דיברה מחוץ לבית המשפחה שביישוב נוף איילון. "נפתלי", פנתה רחל לבנה, "אבא, אמא ואחים שלך אוהבים אותך עד אין קץ ועם ישראל הופך עולמות בשביל להחזיר אותך הביתה". "אנו מוקפים במעטפת מאוד חמה של משפחה וקהילה נהדרות", המשיכה האם. "הם דואגים לנו ושומרים על הילדים שלנו. אנו בקשר עם המשטרה, השב"כ והדרג המדיני, הם מעדכנים אותנו בהכול. אנו יודעים ומרגישים שהופכים עולמות כדי להחזיר את הילדים הביתה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
משפחתו של החטוף נפתלי פרנקל בנוף איילון. עומר מירון
"מעטפת מאוד חמה של משפחה וקהילה נהדרות". רחל פרנקל בפתח ביתה, אתמול/עומר מירון

כמה שעות מאוחר יותר, דיברה לראשונה גם בת גלים שער, אמו של גיל-עד שער, מחוץ לבית המשפחה בטלמון שבבנימין. "אני רוצה להודות לחיילים ולכוחות הביטחון, אוהבים אתכם ומרגישים את החיבוק שלכם חזק חזק", אמרה שער בהתרגשות. "אנחנו יודעים שמראש הממשלה ועד אחרון החיילים, כולם עושים כל שניתן כדי להחזיר אותם. אני רוצה לומר תודה רבה".

"אנו עוברים תקופה לא פשוטה בימים אלו", המשיכה. "אני רוצה לחבק את עם ישראל חיבוק גדול, חיבוק של הכרת הטוב, חיבוק של תודה, חיבוק של תפילה. אתם נותנים לנו הרבה כוח שמחזק אותנו בימים אלה ואנחנו מעבירים את כל האנרגיות הטובות האלו לגיל-עד שלנו. גיל-עד חזק, וכך גם שני חבריו".

(עדכון ראשון: 23:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully