וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל חטיפת הנערים: כיפת ברזל יירטה רקטות בדרום

16.6.2014 / 0:27

שתי רקטות נורו מרצועת עזה לעבר אשקלון ויורטו בהצלחה על ידי מערכת כיפת ברזל. ביומיים האחרונים נעצרו 113 פלסטינים - מרביתם אנשי חמאס. המבצע לאיתור נערי הישיבה נמשך

צילום: עומר מירון, גדעון צנטנר, דוד קורן, שלומי גבאי, דובר צה"ל, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

סוללת כיפת ברזל המוצבת באשקלון יירטה אמש (ראשון) שתי רקטות ששוגרו לעבר העיר. לא דווח על נזק או על נפגעים. הירי התבצע על רקע מעצרם של 113 פלסטינים - מרביתם אנשי חמאס - מאז החל המבצע לאיתור שלושת נערי הישיבה שנחטפו ביום חמישי האחרון ועל רקע מבצע צבאי המתנהל בשעות אלו בחברון, שם מכתרים כוחות צה"ל בית בשכונת עין דיר בחה. על פי דיווח פלסטיני, צה"ל הפציץ את המבנה ובמקום התנהלו חילופי אש.

רשת "אל-אקצא" של חמאס דיווחה כי הכוחות קראו במגפון לאנשים בבית לצאת ולהסגיר עצמם. ככל הנראה, ישנם נפגעים בצד הפלסטיני מירי של חייל צה"ל.

עוד בוואלה! חדשות:
אמו של גיל-עד: "בני חזק, עם ישראל נותן לנו כוח"
קרי גינה את החטיפה: "חמאס אחראי למעשה הבזוי"
עיראק: ”1,700 אנשי כוחות הביטחון הוצאו להורג”

סוללת כיפת ברזל הוצבה באזור ירושלים, 8 בספטמבר 2013. טלי מאייר
סוללת כיפת ברזל/טלי מאייר

בשבוע שעבר התפוצצה במועצה אזורית חוף אשקלון רקטה ששוגרה מרצועת עזה. גם אז לא דווח על נפגעים או על נזק כתוצאה מהנפילה, ולפניה נשמעה אזעקת צבע אדום ביישובים הסמוכים. לפני שבועיים התפוצצה רקטה בשטח פתוח בתחומי המועצה האזורית אשכול.

בתגובה לירי שאירע בשבוע שעבר תקף חיל האוויר שני יעדי טרור ברצועה, אחד בדרומה והשני במרכזה. בהודעת דובר צה"ל לאחר התקיפות נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרה.

בתחילת חודש מאי ובסופו נורו אל עבר הנגב המערבי שתי רקטות. ב-1 במאי התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק לרכוש. ב-23 במאי התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. גם אז לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

(עדכון ראשון: 22:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully