וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיטת ענק בפתח תקווה: 24 נעצרו, נשק וסמים נתפסו

15.6.2014 / 11:54

עשרות שוטרים, אנשי יס"מ ולוחמי מג"ב פשטו על 28 בתים ברחבי העיר. מלבד אמצעי הלחימה והסמים, התגלו מאות אלפי שקלים, המחאות ורכוש שעל פי החשד נגנב מחנויות ומבתי מרקחת

השוטרים נדהמו: נכנס עם 245 כלי נשק לתחנה. שלומי גבאי
בין הפריטים שאותרו גם רובה ואקדחים/שלומי גבאי

24 בני אדם נעצרו לפנות בוקר (ראשון) בפשיטה גדולה של המשטרה על 28 בתים בפתח תקווה. במהלך הפשיטה, שהשתתפו בה עשרות שוטרים, אנשי יס"מ ולוחמי מג"ב, נתפסו אמצעי לחימה, סמים, מאות אלפי שקלים, רכוש גנוב והמחאות. לפי משטרת פתח תקווה, דיירי הבתים שעליהם פשטו השוטרים חשודים כי היו מעורבים בפעילות פלילית.

מפקד תחנת פתח תקווה, סגן-ניצב טל פיקרביץ, סיפר: "השוטרים הגיעו במקביל לדירות, העירו את הדיירים והציגו להם צווי חיפוש המאפשרים להם לחפש בדירה אחר רכוש שהושג בפשע". לדברי מפקד התחנה, "במהלך החיפוש נתפסו שלושה אקדחים, רובה עליו מותקנת כוונת טלסקופית, סמים מסוגים שונים – נייס גאי וקוקאין – מאות אלפי שקלים, עשרות אלפי דולרים, עשרות אלפי אירו וכן המחאות רבות. הכול הוסתר והוחבא מתוך כוונה שלא יימצא במקרה של חיפוש". פיקרביץ ציין כי נתפס גם רכוש רב שעל פי החשד נגנב בפריצות לחנויות של מוצרי חשמל ולבתי מרחקת בעיר.

"משטרת ישראל תשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להעמיד לדין את פורעי החוק למען איכות ורמת חייהם של תושבי העיר", סיכם מפקד התחנה, שאמר כי מדובר בנדבך נוסף של המאבק בפשיעה החמורה.

עוד בנושאי משפט ופלילים:
חשד לרצח: גופת בת 90 נמצאה בבאר שבע, בנה עוכב
חשד: שלושה גברים אנסו נערה שיכורה במקלט בתל אביב
בן 17 השתמש ב"נייס גאי" - ואושפז במצב פסיכוטי

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully