וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 17 השתמש ב"נייס גאי" - ואושפז במצב פסיכוטי

13.6.2014 / 13:35

הנער פונה לבית החולים מאיר שבכפר סבא לאחר שככל הנראה צרך את סם הפיצוציות בשילוב עם אלכוהול. הוא קיבל תרופות הרגעה ותרופות פסיכיאטריות והושאר להשגחה

מיסטר נייס גאי. אורי לנץ
מיסטר נייס גאי/אורי לנץ

נער, בן 17, אושפז הלילה (שישי) במחלקת מיון ילדים בבית החולים מאיר שבכפר סבא במצב שהוגדר פסיכוטי. ככל הנראה, הסיבה לכך היא כי הוא צרך סם פיצוציות מסוג "נייס גאי". ד"ר איילת שלז, מומחית ברפואה דחופה לילדים בבית החולים, סיפרה כי הנער הגיע הלילה כשהוא במצב זה לאחר שהשתמש בסם בשילוב עם אלכוהול. לדבריה, לאחר התייעצות פסיכיאטרית הוחלט לתת לו שילוב של תרופות הרגעה ותרופות פסיכיאטריות ולאשפז אותו להשגחה בבית החולים.

ביום שני האחרון הלך לעולמו צעיר, בן 29, בירושלים, ככל הנראה לאחר שהשתמש ב"נייס גאי". הגבר הגיע ביום שלפני כן לבית חולים הדסה הר הצופים בעיר, כשהוא סובל מהרעלה. לאחר טיפול ממושך הוא מת בבית החולים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

לפני כשבועיים מת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב שבתל אביב גבר בשנות ה-30 לחייו כתוצאה מהזרקה לווריד של "נייס גאי". פרופ' פטריק סורקין, מנהל היחידה, סיפר כי האיש הגיע למרכז הרפואי לאחר שנטל את הסם, ומיד לאחר מכן התמוטט והובהל לטיפול נמרץ. לדבריו, חרף מאמצי הרופאים לאורך כל שעות הלילה, הם נאלצו הבוקר לקבוע את מותו בשל העובדה כי הוא סבל מכשל רב-מערכתי. הפרופ' הודה כי "בזמן האחרון ניכרת עלייה משמעותית של שימוש בחומר דרך הווריד". לדבריו, בשנה האחרונה הגיעו למיון חמישה בני אדם, ושניים מתוכם מתו". לדבריו, "לא מדובר בנרקומנים, אלא באנשים נורמטיביים בגילאי 30-20. זה כל כך עצוב וכואב".

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
הערכה: בת ה-14 מהצפון נרצחה בשל סכסוך בין משפחות
בתום מארב: נתפס מטרידן הג'וגינג הסדרתי בחולון
עשרות אלפים במצעד הגאווה בתל אביב: "חגיגה של חופש"

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully