וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת שרשרת קטלנית בגדה: 4 הרוגים ו-14 פצועים

14.6.2014 / 2:20

התאונה הקטלנית התרחשה בכפר הפלסטיני ניעלין שממערב לרמאללה. אחד מהפצועים הוא ילד בן 10 שנפגע בראשו ופונה לבית חולים בישראל. צעיר נהרג בתאונת פגע וברח מדרום לשפרעם

תאונת שרשרת בכביש מספר 1, 10 בפברואר 2014. דוברות איחוד הצלה, מד"א
תאונת שרשרת בכביש מספר 1, פברואר/מד"א, דוברות איחוד הצלה

ארבעה בני אדם נהרגו הלילה (שבת) ו-14 נוספים נפצעו בתאונת שרשרת בין כמה כלי רכב בכפר הפלסטיני ניעלין שממערב לרמאללה. ההרוגים הם אישה כבת 50, צעיר כבן 25נער כבן 16 וילד שגילו לא נמסר אשר פונו ממחסום חשמונאים על ידי אמבולנסים של הסהר האדום.

אחד מהפצועים, ילד בן עשר, נפגע באורח קשה בראשו ופונה לבית החולים שיבא שבתל השומר יחד עם בן תשע שנפגע בבטנו ובן 19 שנפגע גם הוא בראשו. חמישה פצועים נוספים, שנפגעו באורח קל עד בינוני, פונו גם הם לבית החולים תל השומר ושניים נוספים לבית החולים שערי צדק שבירושלים.

עוד בוואלה! חדשות:
”ארגון המזוהה עם אל-קאעדה קיבל אחריות לחטיפת הנערים”
פאזל מרסיסי מודיעין: כך פועל שב"כ לאתר את הנערים
חמאס קרא להתעמת עם חיילים: ’להרחיב המאבק’

בתאונה נפגעו ארבעה בני אדם נוספים שפונו מהזירה על ידי אמבולנס שלהסהר האדום. מצבם אינו ידוע בשלב זה, כמו גם הרקע לתאונה.

פאראמדיק מד"א, איקו מנשה, שהגיע למקום סיפר: "הסהר האדום פינה למחסום חשמונאים פצועים מתאונת שרשרת שהתרחשה בכפר נעלין, כוחות רבים של מד"א שכללו חמש ניידות טיפול נמרץ ושבעה אמבולנסים קבעו את מותם של ארבעה נפגעים והעניקו טיפול רפואי לעשרה נפגעים נוספים, מתוכם שני ילדים כבני עשר וצעיר כבן 19 שנפגעו באורח קשה. שאר הנפגעים שנפצעו באורח קל ובינוני פונו לבתי החולים תל השומר ושערי צדק באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א".

באותה שעה נהרג צעיר בתאונת פגע וברח בכפר כעביה שמדרום לשפרעם שבצפון. ההרוג הוא תושב אחד הכפרים באזור. נהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום והמשטרה פתחה בסריקות על מנת לאתרו.

פעוט בן שנתיים מת ביום חמישי האחרון לאחר שנדרס על ידי קרוב משפחתו בכביש הסמוך לביתו בכפר כיסרא שבגליל המערבי. התינוק פונה מזירת התאונה על ידי הנהג הפוגע וחבר לניידת של מד"א בצומת כפר ורדים. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו במרכז הרפואי לגליל המערבי שבנהריה.

בהכנת הידיעה השתתף אחיקם משה דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully