וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבצע ניקיטה": כך הפילה אם חד-הורית 41 סוחרי סמים

9.6.2014 / 6:41

אם לילדה בת שנתיים וחצי סיפרה למשפחתה כי היא עובדת כספרית בפתח תקווה. אולם, הם לא ידעו כי היא למעשה מופעלת כסוכנת סמויה. "הכאב הגדול היה לראות כמה קלה הגישה לסמים"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: גדי וינסטוק

בת 27 מאזור המרכז, אם חד-הורית לילדה בת שנתיים וחצי, הצליחה להפליל 41 סוחרי סמים בערים פתח תקווה, נתניה ואזור המשולש. האישה, שהופעלה כסוכנתת סמויה תחת הכינוי "ניקיטה", הצליחה להסתיר מבני משפחתה את הסוד. סיפור הכיסוי שלה היה שמקצועה הוא ספרית בעיר פתח תקווה, שעובדת משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה.

הבוקר (שני) העניקו לה מפקד מחוז המרכז, ניצב ברונו שטיין, ומפקד ימ"ר מרכז, ניצב-משנה יגאל בן שלום, תעודת שוטר ואקדח בטקס שנערך במטה מחוז מרכז. במסגרת הטקס, צפו בני משפחתה בסרטון המתעד את פעילותה בשנה האחרונה בדרך הארוכה להפללת סוחרי הסמים.

"רוב העסקאות שביצעתי היו רכישת חשיש ,הידרו וקריסטל", אמרה הסוכנת הסמויה לוואלה! חדשות. "כילדה חייתי בשכונה לא כל כך טובה, אבל עכשיו, במהלך הפעילות, נחשפתי לדברים שלא האמנתי שקיימים. הכאב הגדול היה לראות כמה קלה הגישה לסמים". לדבריה, "בחלק מהמקרים ראיתי את סוחרי הסמים מגיעים עם ילדים קטנים, והם נחשפו למראות עסקאות הסמים ולפעילות העבריינית".

פרקליטו של אחד הנאשמים, עורך דין קובי בן שעיה, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש מכל וכל את החשדות המיוחסים לו. מדובר בבחור נורמטיבי נעדר כל עבר פלילי".

עוד בוואלה! חדשות:
מקורבי נתניהו תקפו את לפיד: "אין ויתורים ללא תמורה"
פרשת בן אליעזר: מתי צריך להצהיר על מתנה מבן משפחה?
קוברים בן שלישי: האסונות של משפחת בן יוסף

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully