וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלל בגור: "אם לא יגדל אצלי, אז אצל אף אחד"

8.6.2014 / 0:13

תושב ערד בשנות ה-60 נאשם כי דרך על ראשו של גור חתולים. לטענתו, עשה זאת משום שלא יכל להחזיקו, ולא רצה שישהה במחיצת אנשים אחרים. "אירוע מזעזע של התעללות בבעלי חיים"

חתול לבן אפור קטן מקופל. ShutterStock
הנאשם דרך על ראשו של החתול בניסיון להרוג אותו/ShutterStock

יחידת התביעות של המחוז הדרומי הגישה שלשום (שישי) כתב אישום נגד תושב ערד בשנות ה-60 לחייו, בגין התעללות בגור חתולים. ביום חמישי הזעיקה תושבת העיר את המשטרה כשהבחינה בו מתעלל בגור החתולים ודורך על ראשו. שוטרי תחנת ערד עצרו את האיש, ובמהלך החקירה הוא הודה במעשים ואף הסביר מה עמד מאחוריהם. לדבריו, מכיוון שהוא לא מסוגל להחזיק את הגור אצלו, ומצד שני לא מוכן שהוא יגדל אצל אף אחד אחר, החליט להמיתו.

מפקד תחנת ערד, סגן-ניצב דוד שריקי, אמר כי מדובר באירוע מזעזע של התעללות בבעלי חיים. הוא הדגיש את חשיבות הפנייה למשטרה בכל אירוע חריג ואמר שהמשטרה לא נמצאת בכל מקום, ולכן חשוב לפנות מיידית בכל אירוע דומה ולהיות ערניים. בית המשפט החליט לקבל את בקשת המשטרה והורה להחזיק את הנאשם במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפני כשבועיים גזר בית הדין הצבאי בחיפה 20 ימי מאסר על חייל מגדוד חי"ר בפיקוד הצפון שתועד מטגן ציפור חיה. בנוסף, נגזרו עליו 60 ימי מאסר על תנאי למשך שנתיים והורדה לדרגת טוראי. לנאשם יוחסו סעיפים של התעללות והתאכזרות לבעלי חיים. הוא עשה זאת במטבח של בסיס צבאי.

עוד בוואלה! חדשות:
"אולי צריך לא להצביע בגלל ההליך העקום שנוצר"
בן אליעזר פורש מהמרוץ לנשיאות: "עשו ממני שק חבטות"
כך מתאמנים לוחמי הסייבר להגן על הכור מהאיראנים

(עדכון ראשון: 20:26)

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully