וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 17 מנורבגיה נמצא מת בגלגל מטוס בהולנד

5.6.2014 / 19:13

הצעיר, אזרח המדינה הסקנדינבית, נעלם אתמול בבוקר, ומאז נערכו חיפושים אחריו. היום נמצאה גופתו בנמל התעופה סכיפהול באמסטרדם, ככל הנראה אחרי שעלה כנוסע סמוי על טיסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטוס שתא הגלגל שלו נמצאה הגופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת הגבולות של הולנד הודיעה היום (חמישי) כי מצאה גופה בתא הגלגל של מטוס של חברת KLM שנחת בנמל התעופה סכיפהול באמסטרדם. הרשויות בנורבגיה סבורות כי הגופה שייכת לנער בן 17, שנעדר בימים האחרונים. עקבותיו של הנער, תושב העיר לרביק שבדרום המדינה הסקנדינבית, נעלמו אתמול בבוקר, ומאז נערכו חיפושים אחריו.

בהודעה שפרסמה המשטרה בנורבגיה נאמר כי הזיהוי אינו ודאי, "אולם התיאור והחפצים שנמצאו לצד המת מצביעים על סבירות גבוהה שמדובר בנער בן ה-17". נמסר כי המשטרה יצרה קשר עם הוריו של הנער. החוקרת הראשית של משטרת סאנדפיורד בנורבגיה, מרטה טורפ נילסן, העריכה כי בחפציו של הנער נמצאו מסמכים מזהים. "אנו חוקרים מה קרה בצד שלנו. היתר נמצא בידי המשטרה ההולנדית", אמרה.

ריצ'ארד הארמן ממשטרת הגבולות של הולנד אישרה את דבר גילויה של הגופה ואמר כי החוקרים מעריכים כי הקורבן הוא נוסע סמוי שמת מחנק. "אנו נזהרים מאוד באשר לזהותו של האדם. ראשית, מכיוון שאיננו בטוחים ב-100% בזהותו, ושנית, מתוך התחשבות במשפחתו", הסביר הארמן.

הטיסה המריאה בשעת בוקר מוקדמת מנמל תעופה סמוך לאוסלו, בירת נורבגיה. בתמונה שפורסמה באתר האינטרנט של העיתון ההולנדי "נורדוהולנדס דאגבלאד" נראה גלגל המטוס שבו אותרה הגופה. דובר חברת KLM אישר את דבר התקרית, אולם סירב להרחיב בנושא.

עוד חדשות מהעולם:
ניגריה: לפחות 200 נהרגו בטבח של "בוקו חראם"
תפנית בעמדת אוסטרליה: מזרח ירושלים אינו שטח כבוש
קוריאה הצפונית: דורשים להיפגש עם דייגים שערקו לדרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully