וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערב החג: סוכל פיגוע דקירה נגד חיילים בבית אל

פלסטיני רץ לעבר חיילי צה"ל המוצבים במחסום ליד בית אל כשהוא צועק "אללה אכבר". החיילים פתחו בנוהל מעצר חשוד ועצרו אותו. הוא הועבר לחקירה. לא היו נפגעים באירוע

מחסום דרכים וחיפוש אחרי המחבל דקר למוות חמישה בני משפחה בפיגוע דקירה באיתמר, מרץ 2011. Bernat Armangue, AP
לחיילים שלום/AP, Bernat Armangue

נמנע פיגוע דקירה בערב חג שבועות: כוח של צה"ל עצר הערב (שלישי) פלסטיני בסמוך למחסום בבית אל, לאחר שרץ עם סכין לעבר החיילים המוצבים במקום במטרה לפגוע באחד מהם. הכוח פתח בנוהל מעצר חשוד, והחשוד נלקח לחקירה על ידי כוחות הביטחון. לא היו נפגעים באירוע. לדברי החיילים, החשוד רץ לעברם עם דגל פלסטין וצעק "אללה אכבר".

עוד חדשות מהארץ:
שתי ילדות טבעו למוות בבריכה פרטית בסביון
שריפת ענק בנגב: תושבי קיבוץ להב פונו מבתיהם
חשד: דקר את זוגתו במלון יערות הכרמל, מצבה קשה

אמש בסביבות חצות סוכל פיגוע ירי בצומת תפוח שבשומרון. מחבל הגיע חמוש באקדח לצומת הסמוך לעיר שכם ופתח בירי לעבר לוחמי גדוד "אלון" של משמר הגבול המוצבים במקום. אחד הלוחמים וכן חייל צה"ל שהיה במקום השיבו לעברו באש ופגעו בו. אחד הלוחמים נפצע באורח קל ברגלו מהירי, ובתום טיפול במקום של אנשי מגן דוד אדום והצלה יו"ש פונה לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה.

ביום שישי האחרון עצר כוח של משמר הגבול פלסטיני, תושב שכם בשנות ה-20 לחייו, שנשא על גופו חגורת נפץ. הכוחות סגרו את האזור לתנועת כלי רכב וחבלנים הוזעקו למקום ונטרלו את המטען. המחבל נלקח לחקירת כוחות הביטחון. קצין בכיר בפיקוד מרכז מסר כי לא התקבלה טרם האירוע התרעה ממוקדת על כוונה לבצע פיגוע באזור.

לפניות לכתבים:
שבתי בנדט: sben72@walla.com
אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully