וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דקר את זוגתו במלון יערות הכרמל, מצבה קשה

אחיקם משה דוד

3.6.2014 / 19:02

אישה בשנות ה-20 לחייה נמצאה מחוץ לבית המלון כשהיא סובלת מפצעי דקירה בחזה, והיא פונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה. האישה דיווחה כי בן זוגה דקר אותה ונמלט. הוא נעצר

אחוזת יערות הכרמל. צילום: עודד מרום, ספק 500
מלון יערות הכרמל/ספק 500, צילום: עודד מרום

אישה בשנות ה-20 לחייה נמצאה בשעות הצהריים (שלישי) מחוץ למלון יערות הכרמל, כשהיא סובלת מפצעי דקירה בחזה. צוותי מגן דוד אדום העניקו לה טיפול רפואי במקום, ופינו אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם היא מאושפזת במצב קשה. הפצועה דיווחה כי בן זוגה דקר אותה בזמן ששהו בחופשה בבית המלון, ונמלט מהמקום. לאחר שעות של חיפושים הוא אותר כשבלע כדורים וככל הנראה ניסה לשים קץ לחייו. מחר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

עוד חדשות מהארץ:
שתי ילדות טבעו למוות בבריכה פרטית בסביון
שריפת ענק בנגב: תושבי קיבוץ להב פונו מבתיהם
נכנע לחום הישראלי: עץ הערמון של אנה פרנק מת

עידן לביא, חובש בכיר של מד?א שהגיע ביחד עם צוות טיפול נמרץ למקום סיפר: "עוברי אורח איתרו את האישה במצב קריטי והזעיקו אותנו. הנפגעת נמצאה כשהיא בהכרה מלאה ושהיא עם דקירות מרובות בגופה. הענקנו לה טיפול מציל חיים ופינינו אותה להמשך טיפול בבית חולים?.

בשעות הלילה נהרג חיים עטייה גולן, תושב נתניה בן 60, מדקירה בבית קפה בעיר. חשוד במעשה נעצר בסמוך לזירת הדקירה בעקבות תיאורים שמסרו למשטרה עדי ראייה. מחקירה ראשונית של משטרת מרחב השרון עולה כי עטייה ישב בבית הקפה כשלפתע התנפל עליו החשוד, דקר אותו בגב כמה פעמים, כשבאחת מהן הותיר את הסכין נעוצה בגופו, ונמלט.

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully