וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו זיהתה ילד במצוקה – וסייעה בהוצאתו מהבית

אשת ראש הממשלה, המשמשת פסיכולוגית חינוכית בבתי ספר בירושלים, פנתה לשר הרווחה כדי שיתערב במקרה של תלמיד שסבל מאלימות מצד אחיו הבוגר, והוא הועבר למרכז חירום בעיר

שרה נתניהו. GettyImages
"תחושת הבטן שלי לא טובה". שרה נתניהו/GettyImages

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, העובדת במחלקה הפסיכולוגית של עיריית ירושלים ומשמשת פסיכולוגית חינוכית בבתי ספר בירושלים, פנתה השבוע לשר הרווחה, מאיר כהן, בבקשה להתערב באופן אישי בבחינת מקרה של תלמיד הנמצא לדעתה בסיכון גבוה. "תחושת הבטן שלי לא טובה, והילד משדר מצוקה גדולה מאוד", אמרה לשר.

בהמשך, פנה השר למנהלת מחלקת הרווחה של העירייה, בוני גולדברג, ששלחה צוות מקצועי לבית הספר. הילד ומשפחתו מוכרים למחלקת הרווחה בעיר, אך הבדיקה הבהולה העלתה כי חלה החרפה בסביבת הילד וכי הוא סובל מאלימות קשה מצד אחיו הגדול.

הילד הועבר למרכז חירום, שם ישהה בשבועות הקרובים עד שתימצא חלופה, כגון משפחת אומנה, פנימייה או חזרה לחיק משפחתו - אם יחליטו עובדות הרווחה המטפלות בתיק כי אמו כשירה לכך. הילד גדל במשפחה חד-הורית, ואמו נמצאת ברוב שעות היום מחוץ לביתה בשל הצורך לפרנס את ילדיה.

"המסר הוא שכל מי שרואה משהו ויודע משהו שידווח. הערנות מאד חשובה", אמרה גולדברג. היא הוסיפה כי מערך העבודה הסוציאלית בעיר הכיר את הנושא, ערך את הבדיקות המתאימות, הגן על הילד והביא להסכמה של האימא להוציא אותו ממוסד הלימודים. "בירושלים יש אלפי ילדים בסיכון, והעובדות הסוציאליות עושות ככל הנדרש כדי לטפל בכל מי שנזקק לעזרתם".

עוד בוואלה! חדשות
שכני התינוק שנחנק: "כמה מקרי רשלנות עוד יקרו?"
פירון נכנע למחאה ברשת: צמצום מספר הכיתות בוטל
חשד: האם יצאה מהבית - הסבתא חטפה הנכדים ונעלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully