וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועות: 70% מהישראלים לא יהנו מחלב ועוגות גבינה

2.6.2014 / 15:42

שבעה מכל עשרה ישראלים רגישים ללקטוז ולא יוכלו להנות מחר בארוחת החג - כיצד בודקים אם אתם רגישים, אילו מזונות לא חלביים מכילים לקטוז ולמה אסור לתת לחתול שלכם לשמור על השמנת? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

כך נראות דירות בפחות מ - 600 אלף שקלים: מאז פורסמו הקריטריונים להטבת אפס אחוז מע"מ לזוגות שלא שירתו בצבא, האוצר ומשרד השיכון, מתווכחים על האם ניתן למצוא דירות חדשות במחיר כזה? דנה ירקצי כתבתנו, הלכה לחפש דירה למכירה בסכום הנמוך וגילתה שאי אפשר למצוא דירות חדשות, רק ישנות וגם אז מדובר במחסנים, צריפים ומסדרונות בגודל 10 מ"ר. צפו בדירות.

"הדרך לדעות קדומות רצופה בכוונות טובות": ביקורת בעקבות חשיפת סיפורן של נערות מראשון לציון ממוצא אתיופי שהדרדרו לזנות בחמרות של האפריקנים בדרום תל אביב.
אליאס אינברם, איש תקשורת ומרצה, התרגז על ציון המוצא האתיופי של הנערות, והוא חושב שהוא לא הכרחי ורק מעמיק את הסטראוטיפים הגזעניים כלפי בני העדה האתיופית.

בין בו ברגדאל לניקולס ברודי מ"הומלנד"- המציאות עולה על הדמיון: תסריטאי הסדרה האמריקנית לא יכלו לכתוב טוב יותר את סיפורו של בו ברגדאל, החייל שהוחזק בשבי הטאליבן במשך חמש שנים וצפוי לשוב לביתו בזמן הקרוב. זה מתחיל בדמיון הפיסי בין החייל לדמות בסדרה, וממשיך בבנות הזוג ובמסרים שהעבירו מהשבי.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות ועדיין מעט מעונן. ברביעי חג השבועות, עלייה ניכרת של הטמפרטורות, ייעשה שרבי.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully