וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת לפיד: אלו הדירות בת"א בפחות מ-600 אלף שקל

2.6.2014 / 15:54

כדי לזכות בהטבה של 0% מע"מ, מי שלא שירת בצבא צריך למצוא דירה של עד 600 אלף שקל. בדיקת וואלה! חדשות מגלה שההיצע זעום והאיכות רעה. מחסן של 6 מ"ר הוסב לדירה. "יש שם הכל"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"הדרך לדעות קדומות רצופה בכוונות טובות": ביקורת בעקבות חשיפת סיפורן של נערות מראשון לציון ממוצא אתיופי שהדרדרו לזנות בחמרות של האפריקנים בדרום תל אביב.
אליאס אינברם, איש תקשורת ומרצה, התרגז על ציון המוצא האתיופי של הנערות, והוא חושב שהוא לא הכרחי ורק מעמיק את הסטראוטיפים הגזעניים כלפי בני העדה האתיופית.

בין בו ברגדאל לניקולס ברודי מ"הומלנד"- המציאות עולה על הדמיון: תסריטאי הסדרה האמריקנית לא יכלו לכתוב טוב יותר את סיפורו של בו ברגדאל, החייל שהוחזק בשבי הטאליבן במשך חמש שנים וצפוי לשוב לביתו בזמן הקרוב. זה מתחיל בדמיון הפיסי בין החייל לדמות בסדרה, וממשיך בבנות הזוג ובמסרים שהעבירו מהשבי.

מחווה למי שחג השבועות רק מפזר לו מלח על הפצעים: הרגישות ללקטוז צוברת תאוצה בשנים האחרונות ושבעה מכל עשרה ישראלים לא יוכלו להנות מעוגות גבינה ובלינצ'ס בערב החג. איך בודקים אם אתם רגישים, אילו מוצרים לא חלביים מכילים לקטוז, כמה תשלמו עליהם ולמה מאוד לא מומלץ לתת לחתול לשמור על השמנת?

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות ועדיין מעט מעונן. ברביעי חג השבועות, עלייה ניכרת של הטמפרטורות, ייעשה שרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully