וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מולנר יעזוב את האחוזה בקוסמוי ויחזור ארצה?

1.6.2014 / 18:04

היעד מספר 1 של המשטרה שוהה בתאילנד מסוף 2013, אף שהוא דרוש לחקירה במעורבות בניסיון חיסול. ייתכן שהוא ישוב ארצה, אך עד אז הוא ימשיך ליהנות באי עם העבריין מיכאל מור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחוזת החלומות של מולנר בקוסמוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחוזה התאילנדית של עמיר מולנר נחשפת: מאז נודע לו שהוא מבוקש לחקירה בגין מעורבות בתכנון חיסול – שוהה העבריין הבכיר, ומי שמכונה היעד מספר 1 של המשטרה, עמיר מולנר, בתאילנד. התמונות שמתפרסמות פה לראשונה יכולות ללמד על תנאי החיים הגבוהים בהם חי מולנר במה שמכונה "המושבה החדשה" שלו בקוסמוי שבדרום תאילנד. יחד עם מולנר, כך מסתבר, שוהה גם העבריין וראש ארגון הפשע הצפוני מיכאל מור.

עוד ידיעות פלילים
מין עם ילדים בקריית גת: "ברווחה ידעו ושתקו"
חשד: הציתו קרוואן עם מאות ספרי תורה בכביש 6
הרב פינטו לחסידיו: "עשו לנו את כל הרע שבעולם"

"המושבה החדשה" באסיה הפכה בשנה האחרונה ליעד אטרקטיבי במיוחד עבור עבריינים מישראל. לתאילנד אין הסכם הסגרה עם ישראל, ועבריינים יכולים לנוע בה בחופשיות וללא כל מפריע. אלא שייתכן ו"החיים הטובים" של מולנר ביעד הפופולרי על הישראלים בתאילנד עשויים להגיע לקצם בקרוב.

זאת, בשל הסדר טיעון אליו הגיעו עורכי דינם של הנאשמים בתיק שזכה לשם "הבית ברחוב ארנון" עם פרקליטות מחוז תל אביב שיוצגה בידי התובע אסף שביט. מולנר אמנם לא נאשם בתיק, במסגרתו הואשמו חמישה מאנשיו בעבירות של אחזקת נשק ובכוונה לפגוע באדם לא ידוע בסוף השנה שעברה – אולם שמו נקשר לפרשה. מקורביו של מולנר אישרו כי הוא צפוי לחזור ארצה בתקופה הקרובה.

על פי כתב האישום שהוגש בתיק, חמישה מאנשיו של מולנר תכננו לפגוע באדם בשל סכסוך ביניהם או בין מולנר לאותו אדם. ב-7 באוקטובר 2013 נקלטו החמישה במצלמות האבטחה של הבניין ברחוב ארנון ברמת גן, ובתיעוד שהחרימה המשטרה נראים שניים מהם נכנסים לבניין עם אקדח. בהמשך הם חברו לשלושת האחרים, ירדו ללובי עם האקדח שלוף בידיו של אחד מהם והמתינו לבואו של אלמוני, ככל הנראה כדי לפגוע בו. גם מולנר עצמו נראה בסרטונים.

מיד אחרי שהמשטרה פשטה על הבניין והחרימה את הסרטים ממצלמות האבטחה, עזב כאמור מולנר את הארץ והשתקע בתאילנד.

כעת, ייתכן והסדר הטיעון בפרשה - אליו הגיעו פרקליטי הנאשמים ירון גיגי, גיא פרידמן, תמיר סננס, שחר חצרוני וירום הלוי - סולל את דרכו של מולנר בחזרה לישראל. יצוין כי בכתב האישום המתוקן לא מוזכרת בשום צורה מעורבתו של מולנר בפרשה - ולא מן הנמנע, לפי גורמים משפטיים, שהסיבה לכך היא שהוא היה מעורב בכל פרט מפרטי ההסדר הנרקם.

אחרי שנודע כי העונש המרבי שיוטל על אחד המעורבים, צ'יקו בית עדה, הוא שנתיים מאסר בפועל – יודע גם מולנר להעריך מה היקף העונש הצפוי לו אם ייחקר ויואשם. ייתכן וזו הסיבה לכך שישתף פעולה וישוב בכל זאת ארצה. יודגש כי עם נחיתתו בארץ ייעצר מולנר מיידית, שכן הוא עדיין בחזקת דרוש לחקירה.

סנגורו של מולנר, עו"ד מוטי כץ, השוהה בברלין, אמר כי נכון לזמן הזה, מרשו אינו צפוי להגיע לישראל בזמן הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully