וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מין עם ילדים בקריית גת: "ברווחה ידעו ושתקו"

31.5.2014 / 17:12

לטענת המשטרה ומערכת החינוך בעיר, רשויות הרווחה ידעו על המעשים שנים, "לא נקפו אצבע" ואף סירבו להעביר למשטרה את תיק החשודה כשנפתחה החקירה. בעירייה טרם הגיבו

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

(החשודה מובאת להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון)

נמשכת הסערה שהתעוררה בימים האחרונים בעקבות פרסום החשד נגד אישה בת 38 בקריית גת, שלפיו קיימה יחסי מין עם מאות נערים וילדים, וכעת במערכת החינוך ובמשטרה מפנים אצבע מאשימה לעבר גורמי הרווחה בעיר. לטענם, במחלקת הרווחה ידעו על מעשיה של החשודה זמן רב ולא נקפו אצבע. "כולם ידעו, גם ברווחה ידעו שישנו סיפור שכזה, שאחת הנשים בעיר מתנהלת באופן שכזה עם נערים, ואף אחד לא טיפל בזה כמו שצריך", אמר בסוף השבוע לוואלה! חדשות גורם המעורב בחקירה.

עוד באותו נושא:
חשד: בת 40 מהדרום הדביקה ילדים ב-HIV
חשודה ששכבה עם מאות ילדים: "הייתה לה אובססיה"
"החשודה אמרה לבני הקטין: 'תביא איתך חבר ובוא'"

"לא מדובר בכמה ימים, שבועות או חודשים, אנחנו מדברים על שנים שבהם נערים מכל רחבי הדרום היו מגיעים לבית של האישה. ההתנהלות המוזרה של גורמי הרווחה בעיר לא מובנת", הוסיף הגורם. "גם כשהמשטרה התחילה לחקור סירבו ברווחה להעביר את התיקים של האישה למשטרה, ורק אחרי שבית המשפט הוציא צו בדרישה להעביר את התיקים הם יועברו, כלומר רק מחר" (ראשון).

הארכת מעצר לחשודה בבעילת קטינים בדרום. מאי 2014. שי מכלוף, צילום מסך
החשודה בהארכת המעצר, שלשום/צילום מסך, שי מכלוף

גורמי חינוך בעיר סיפרו לוואלה! חדשות כי הסיפור התגלה כשאחת המורות בתיכון בעיר ראתה תכתובות באפליקציית ווטסאפ בין התלמידים, שבהם הם דיברו על חשש מהידבקות בנגיף האיידס. "ידעתי על כך ביום שלישי האחרון, אבל הצוותים החינוכיים ידעו על כך כבר לפני שבוע. כשהבעתי פליאה ותדהמה, הם הביטו אליי באופן מוזר, כאילו, 'מה את לא יודעת על מה מדובר?' הסיפור הזה היה מוכר גורמים רבים בעיר. נכון שלא כולם היו מודעים לזה שקטינים היו משתתפים בסיפור הזה, אבל כולם ידעו כבר הרבה זמן על המקרים ועל הבחורה המדוברת, גם גורמי הרווחה", סיפר אחד הגורמים. לדבריו, הנערים נהגו לקרוא לאישה "הנותנת".

"איש לא עשה דבר"

"איש לא עשה דבר, חלק מהמורים פשוט מזועזעים ולא מבינים איך מחלקת הרווחה עמדה מנגד ולא עשתה סטופ לכל הסיפור", אמר הגורם. תושבים בעיר טוענים כי האישה הייתה מוכרת לגורמי הרווחה ואף הייתה בטיפולם בנושאים אחרים.

לאחר ששלשום התברר כי גם בני נוער מהעיר אילת קיימו יחסי מין עם החשודה, כינס ראש העיר מאיר יצחק הלוי פגישה דחופה עם נציגי מחלקות הרווחה והחינוך. בפגישה הנחה ראש העיר את המחלקות לשתף פעולה באופן מידי עם המשטרה ולשוחח עם בני הנוער על המקרה.

החשודה, מצדה, טוענת כי היא זאת שנוצלה ושהנערים עשו בה עבירות מין באמצעות איומים ואף אלימות. אתמול החליט בית המשפט לשלוח את החשודה לבדיקה פסיכיאטרית, לאחר שביום חמישי עברה בדיקות בבית החולים סורוקה בבאר שבע על מנת לגלות אם היא נושאת את נגיף האיידס. התוצאות יגיעו בימים הקרובים.

מעיריית קריית גת לא התקבלה תגובה.

לפניות לכתב: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully