וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכן החביאו את העבריינים כשהשר אהרונוביץ' ביקר?

אחיקם משה דוד

2.6.2014 / 10:55

בזמן שהשר לביטחון הפנים ביקר באצטדיון בנצרת עילית, אסירים המבצעים עבודות שירות במקום אולצו להסתגר בחדר כדי לא להיתקל בו. "ביקשו שלא נצא כאילו אנחנו חיות בכלוב"

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ בהלווייתם של הזוג עמנואל ומירה ריוה בבית העלמין בקרית שאול. מאי 2014. בן קלמר
השר יצחק אהרונוביץ' ולצדו שוטרים/בן קלמר

עבריינים מורשעים, שבית המשפט הטיל עליהם עבודות שירות למען הקהילה, מרצים זה שנים את עונשם בעבודות שונות באצטדיון הכדורגל בנצרת עילית. כך היה גם ביום שלישי האחרון, בשעה שביקר במקום השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ'.

עוד בוואלה! חדשות
נטורי קרתא: "נתלוש תמונות תועבה מאוטובוסים בבירה"
הרוג ושישה פצועים בתאונה בין 4 כלי רכב בדרום
"ראיות נגד אולמרט ועורך דינו בחשד לשיבוש הליכי משפט"

השר שערך מוקדם יותר סיור בעיר אמור היה להגיע לאצטדיון העירוני ולשוחח שם עם עובדי מחלקת הפיקוח העירונית. אחד ממאבטחי השר, שהגיע לסיור מקדים במקום תשאל את הנוכחים הרבים למעשיהם שם – ואז התברר לו כי חלקם אסירים המבצעים עבודות שירות. מחשש ש"ייתקלו" פנים אל פנים עם השר אהרונוביץ', הוא דרש מהאחראים מטעם העירייה להכניס את מבצעי עבודות השירות לתוך חדר עד תום הביקור – וכך קרה.

העובדים ש"הוחבאו" מהשר, בניגוד לשאר המבקרים במקום, נעלבו מהאירוע. "זה היה משפיל מאוד שהתנהגו אלינו ככה", סיפר אחד מהם, "זה לא היה נעים להרגיש מנודים, כאילו שאנחנו יכולים לפגוע בשר או משהו כזה חלילה. כולנו עושים עבודות שירות על דברים קלים ביותר ולא פייר שמתנהגים אלינו כאל עבריינים כבדים. ביקשו מאתנו לא לצאת כל עוד השר שם כאילו אנחנו חיות בכלוב".

מיחידת "מגן" הממונה על אבטחת השר נמסר: "מבדיקה שביצענו, העובדים התבקשו להמתין בחדר המנוחה עד לסיום הביקור. לא הועברה שום בקשה לנעילת העובדים ולא ידוע על אדם כזה או אחר שננעל במתחם".

דובר השר לביטחון פנים מסר: "פרטי האירוע אינם מוכרים לנו כמתואר בפנייה. אנו מצרים באם מי מהנוכחים נפגע".

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

(עדכון ראשון: 22:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully