וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ו-5 פצועים בתאונה בין שלושה כלי רכב בדרום

29.5.2014 / 18:03

צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו של אחד הפצועים בתאונה, שאירעה סמוך לצומת חלוקים בנגב. שני פצועים קשה, בהם בת 16 שנפגעה בראשה, פונו במסוק לסורוקה. בן שנתיים נפצע בינוני

צילום: דוד כהן, עריכה: יותם בן-דוד

גבר בן 35 נהרג וחמישה נוספים נפצעו היום (חמישי) בתאונת דרכים בין שלושה כלי רכב בכביש 40, סמוך לצומת חלוקים שבדרום.

סמוך לשעה 17:30 הוזעקו כוחות מד"א לזירה התאונה הקשה בנגב - לא רחוק משדה בוקר. אחד הנהגים נלכד במכוניתו, ולאחר ניסיונות החייאה ממושכים נאלצו לקבוע את מותו כבר בשטח. שני פצועים במצב קשה - בהם נערה בת 16 שספגה חבלה בראשה וצעיר בן 19 שנפצע בבטנו - פונו במסוק של מד"א לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. נוכח פציעתה, הנערה מורדמת ומונשמת. ניידות טיפול נמרץ של מד"א פינו לבית החולים תינוק בן שנתיים במצב קל עם חבלת ראש, ושני צעירים שנפצעו קל. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

"מדובר בתאונה קשה", אמר חובש מד"א אלכס בוהדנה, "באחד מכלי הרכב נלכד הנהג כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, במקביל לפעולות החילוץ ניסינו לבצע בו פעולות החייאה אך הפציעות שלו היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו. מאותו הרכב חולצה אישה עם חבלת ראש ובן שנתיים".

אתמול נהרג רוכב קטנוע בן 50 מנתניה מפגיעת כלי רכב פרטי ברחוב המלכים בעיר. הוא פונה בתחילה במצב קל-בינוני לבית החולים לניאדו בנתניה כשהוא סובל מחבלה בראשו, אך בשל החמרה במצבו הוא מת מפצעיו. נהגת הרכב, אף היא תושבת העיר, עוכבה לחקירה בעקבות האירוע.

בשלישי נהרג גבר בשנות ה-20 לחייו בתאונת דרכים בין שתי משאיות על כביש 70, בין יקנעם למחלף אליקים שבצפון. כמו כן, בתאונה נפצעו בינוני שני גברים, גם הם בשנות ה-20 לחייהם. השניים פונו לבית החולים רמב"ם שבחיפה עם חבלות כלל מערכתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully