וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיות נגד אולמרט ועורך דינו בחשד לשיבוש הליכי משפט"

בתום חקירה שארכה חודשיים, הודיעה יחידת להב 433 כי קיימת תשתית ראייתית לכך שהשניים פעלו להניא את זקן מלחתום על הסדר הטיעון עם הפרקליטות, ובהמשך פעל אולמרט להשפיע על עדותה

צילום: דניאל בוק, עריכה: קשת סידי, קריינות: לירון בארי

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ועורך דינו לשעבר נבות תל צור חשודים בעבירות שיבוש מהלכי משפט והדחה בעדותה של שולה זקן, ובמהלך חקירה שארכה כחודשיים נמצאו נגדם ראיות לכך שפעלו כדי ששולה זקן, מי שהייתה ראש לשכתו של אולמרט, לא תמסור עדות נגד האחרון. יחידת להב 433 של המשטרה הודיעה אחר הצהריים (חמישי) כי השניים עשו לכאורה מעשים שמטרתם הייתה למנוע מזקן מלחתום על הסדר טיעון עם הפרקליטות בפרשת "הולילנד", ובהמשך פעל אולמרט להשפיע על עדותה בבית המשפט.

ידיעות קודמות בנושא:
החשד: תל צור הציע לזקן אמצעים כלכליים תמורת שתיקה
"לבחון אם צריך לחקור עורך דין במסגרת תפקידו"
פרקליט אולמרט לשעבר ייחקר בחשד להדחת עד

אהוד אולמרט ועורך דין ונבות תל צור. מאי 2014. דרור עינב, יותם רונן, עיבוד תמונה
אהוד אולמרט ונבות תל צור/עיבוד תמונה, דרור עינב, יותם רונן

במקביל, לטענת המשטרה, במהלך תקופה זו קיבלה זקן טובות הנאה מגורמים שונים מטעמו של אולמרט. ראש האגף לחקירות ולמודיעין במשטרה, ניצב מני יצחקי, אימץ את המלצות החוקרים. תיק החקירה, שלווה על ידי פרקליטות מחוז המרכז, יועבר כעת לפרקליטות מיסוי וכלכלה, וזו תחליט אם להגיש כתב אישום נגד השניים. מצוות ההגנה של מר אולמרט נמסר: "אנו חשים כי ראוי שהניסיונות להמשיך ולפגוע במר אולמרט, ראש הממשלה לשעבר, ייפסקו".

בתחילת אפריל נודע לוואלה! חדשות כי המשטרה בודקת חשד שלפיו תל צור רמז לזקן בפגישה שהתקיימה ביניהם, כי אם לא תחתום על הסדר טיעון עם הפרקליטות בפרשת "הולילנד", ידאגו לצרכיה הכספיים. הפרקליט הבכיר נחקר כמה פעמים בחשד שניסה להניא את זקן מלחתום על עסקת טיעון עם הפרקליטות לפני כשנה וחצי, כשזו באה להתייעץ עמו בנוגע לחשדות נגדה. החשדיות שיוחסו לתל צור היו שיבוש מהלכי משפט והדחת עד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שולה זקן בדיון שלב הטיעונים לעונש בבית המשפט המחוזי בתל אביב, מאי 2014. תומר אפלבאום, מערכת וואלה! NEWS
שולה זקן/מערכת וואלה! NEWS, תומר אפלבאום

בחודש שעבר פורסם כי זקן, ששקלה אם לקבל את עסקת הטיעון שהוצעה לה, החליטה להתייעץ גם עם תל צור, שאותו העריכה, לגבי העסקה. מאוחר יותר נבדק אם בנוסף לאותה שיחת התייעצות, רמז תל צור שלזקן ישתלם לשמור על שתיקתה. כזכור, תל צור ייצג את אולמרט בעבר בתיק "מעטפות הכסף". בתיק "הולילנד" הוא ייצג את יו"ר בנק הפועלים לשעבר דני דנקנר.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com
לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully