וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחש צפע הכיש חקלאית בקטיף בצפון; מצבה בינוני

29.5.2014 / 14:19

האישה בת ה-47 עבדה בקטיף משמשים בקיבוץ שניר כשלפתע הוכשה על ידי הנחש. מצבה הידרדר והיא סבלה מהזעות ורעידות, אך היא פונתה במהירות לבית החולים. "הצלנו את חייה"

נחש הצפע שהכיש את מאורי רצון כפי שהובא לחדר המיון בהלל יפה. מאי 2014. באדיבות ביה"ח הלל יפה,
הזריק כמות גדולה של ארס. נחש צפע/באדיבות ביה"ח הלל יפה

נחש צפע הכיש היום (חמישי) חקלאית, בת 47, בעת שעסקה בקטיף משמשים בקיבוץ שניר שבגליל העליון. מצבה מוגדר בינוני. האישה, תושבת הכפר סאג'ור, הוכשה בידה הימנית. חבריה לעבודה העידו כי במהלך הקטיף שמעו אותה צועקת לפתע: "הכיש אותי נחש". כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נתנו לה עירוי נוזלים ופינו אותה לבית החולים זיו שבצפת.

מצבה של האישה הידרדר במהירות, וכשהגיעה לבית החולים היא כבר סבלה מלחץ דם נמוך, דופק מהיר, הזעות ורעידות. "בזכות הפינוי המהיר שלה לבית החולים והתגובה המהירה שלנו, הצלחנו להציל את חייה", אמר ד"ר עמר חוסיין, מנהל חדר המיון בבית החולים זיו בצפת. "הנחש הזריק לידה כמות גדולה של ארס והיד שלה הייתה מאוד נפוחה. היא הראתה סימנים לא יציבים, נתנו לה טיפול בנסיוב והעברנו אותה להמשך טיפול במחלקה לטיפול נמרץ".

בשבוע שעבר נפצע תושב הגליל, בן 43, באורח קל עד בינוני לאחר שהוכש בידו הימנים במהלך עבודה בגינה פרטית. הוא הועבר לטיפול בחדר המיון בבית החולים זיו שבצפת. מאז חודש פברואר טופלו בבית החולים זיו יותר מ-20 מקרים של הכשת נחש.

עוד בוואלה! חדשות:
"אמרו לנו שרק דרך מקורבי חסן נקבל שירות מהנמל"
הנערים: לחשודה בהדבקה ב-HIV "יש אובססיה לילדים"
בגלל 5 שקלים: "מצאתי את אימא בשלולית דם עם הפטיש בראשה"

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully