וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא להליכה ספונטנית - ומנע מאדם זר להתאבד

אחיקם משה דוד

26.5.2014 / 22:47

במהלך פעילות ספורטיבית נתקל מאיר אנקרי מעפולה באדם המנסה לחתוך את ורידיו. במשך שעתיים ניסה למנוע זאת ממנו והזעיק עזרה במילות קוד. "החיים הם משהו שאסור לוותר עליו"

כשמאיר אנקרי מעפולה החליט אמש (ראשון) לצאת להליכה קצרה לאחר הפסקה של שנים מפעילות ספורטיבית, הוא לא דמיין שההחלטה הזאת תציל חיים. כשאשתו תהתה לפשר הפעילות, ענה לה: "אני לא יודע למה, פשוט בא לי ללכת ברגל". כמה דקות לאחר תחילת ההליכה, הוא נתקל באדם שוכב על ספסל ומנסה לחתוך את ורידיו באמצעות שברי זכוכית כדי לשים קץ לחייו.

אנקרי סיפר לוואלה! חדשות כי לאחר שהתעשת, הוא ניסה לשוחח עם האיש, אך ניסיונותיו עלו בתוהו. "ניסיתי להרגיע אותו, אבל הוא היה עקשן", שחזר. "הוא אמר ששלושת ילדיו יסתדרו מעכשיו לבד, שנמאס לו מהחיים ושהוא רוצה להגיע לעולם הבא". לדבריו, בשלב מסוים האיש איים עליו שאם יתקרב אליו, הוא יחתוך את עצמו.

הצליח להזעיק את כוחות ההצלה

אנקרי החליט שהוא צריך לפעול מהר ולהזעיק עזרה מבלי שהאלמוני ישים לב לכך, וזאת מחשש שהוא יממש את איומיו. הוא צלצל לנמען האחרון שלו, גיסו, מבלי להסתכל על הטלפון כדי לא להסגיר את עצמו. "שמתי אותו על דיבורית כדי שיבין מה קורה וישמע את השיחה ביני לבין האדם שניסה להתאבד. כדי שיבין את המיקום שלנו אמרתי בקול רם, 'בוא נתקדם לכיוון עץ השקדים'".

גיסו של אנקרי הבין את רגישות המצב ומיהר להזמין משטרה ואמבולנס למקום שאנקרי רמז לגביו. עד שהגיעו הניידות, משך אנקרי את הזמן כשעתיים ומנע מהאיש לשלוח יד בנפשו. "בחיים לא חשבתי שככה אסיים את הערב", סיכם אנקרי את המקרה החריג שפורסם לראשונה באתר "סבבה 04". "הכי חשוב זה שהצלחתי להציל נפש אחת בישראל. אני מקווה שהוא ירגיש יותר טוב ויבין שהחיים הם משהו יקר ואסור לוותר עליו", הוסיף.

עוד בוואלה! חדשות:
בית המשפט בבלגיה: הירי בבריסל - פיגוע טרור
הרב פינטו בדרך לארץ; ימסור עדות נגד ניצב ארביב
מת התינוק בן ה-11 חודשים שטבע באמבטיה בדירה בתל אביב

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully