וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי קליפורניה בפאניקה: אנס 40 נשים - וישוחרר

שחרורו של האנס האכזרי, שנהג לחסום את פיהם של קורבנותיו עם ציפית של כרית, מסעיר את האזור. כששוחרר לתקופה קצרה ב-96' חזר לתקוף. "הדם של הפשע הבא יהיה על ידיו של השופט"

עריכה: קשת סידי

על אף קולות המחאה המבועתים של הציבור, גילברט בראון, שופט בית המשפט העליון בסנטה קלרה שבקליפורניה, פסק ביום שישי האחרון כי ישוחרר האנס הסדרתי כריסטופר אוונס הוברט, הידוע בכינויו “Pillowcase Rapist”, שתקף 40 נשים בין השנים 1971 ל-1982.

הוברט היום בן 63 והליך שחרורו יסתיים עד ל-7 ביולי מהמוסד הפסיכיאטרי בו הוא מוחזק. הוא הודה באונס ובתקיפה של כ-40 נשים, ונגזרו עליו 16 שנות מאסר. הוא קיבל את כינויו בשל המנהג האכזרי שלו בעת האונס - כיסוי פיהן של הקורבנות באמצעות ציפית של כרית כדי לעמעם את צרחותיהן.

עוד חדשות מהעולם:
גופת צעירה שנרצחה נשלחה בדואר למרחק 400 ק"מ
הבחירות במצרים: סיסי מקווה לניצחון מהיר ובטוח
דיווח בבלגיה: המחבל מהמוזיאון היהודי צילם את הרצח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"Pillowcase Rapist", האנס האכזרי. נהג לעמעם את צרחות הקורבנות באמצעות ציפית של כרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוברט קיבל חנינה בשנת 1990, אך חודשיים לאחר השחרור ביצע תקיפה נוספת וחזר לכלא עד לשנת 1996. כאשר תקופת המאסר שלו הסתיימה, הוא הוגדר כעבריין מין אלים ונשלח למוסד לחולי נפש.

לפי הערכת הרופאים במוסד, נקבע כי הוא ראוי להשתרר, אולם נותר לקבוע את תנאי השחרור שלו. אחת האפשרויות שהוצעו הייתה איסור להסתובב במקומות ציבוריים. לפי החלטת השופט, הוא יורשה להתגורר באזור מדברי מרוחק בצפון קליפורניה. עם זאת, ההחלטה ממש לא מרגיעה את ציבור התושבים בקליפורניה.

בראון פסק לטובת שחרור האנס האכזרי יומיים לאחר דיון שארך יום שלם בצפון קליפורניה, במהלכו שמע עדויות מהתושבים המבוהלים. חלקם אף נסעו מעל ל-500 קילומטרים כדי לנסות ולהשפיע על הכרעת השופט. כמו כן, בראון קיבל הודעות דואר אלקטרוני, גלויות, מכתבים ורשומות שנכתבו באתר מיוחד שהקימה פרקליטת המחוז ג'קי לייסי, כדי לאפשר לציבור להגיב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הוליווד. ShutterStock
קליפורניה בסכנה?/ShutterStock

"נעשה כל שבסמכותנו כדי להגן על תושבי לוס אנג'לס מפני העבריין המסוכן הזה", אמרה לייסי, שנלחמה במשך חודשים בשחרורו של הוברט. לדבריה, העבריין יסתובב עם אזיקון אלקטרוני המחובר לקרסולו בכל שעות היממה, וישדר לרשויות את מיקומו בכל עת. כמו כן, הוא ילווה על ידי אנשי ביטחון בכל פעם שייצא למקום ציבורי בחצי השנה הראשונה שלו מחוץ למוסד, והוא נדרש ללכת לטיפול פעמים בשבוע.

שריל הולברוק, תושבת האזור ששותפה למחאה על שחרורו של הוברט, אמרה כי מתוכננת הפגנת מחאה מחוץ לביתו החדש. היא הוסיפה כי החדשות על שחרורו מבעיתות אותה ומחזירות אותה אל זיכרון האונס האישי שלה בגיל 14 על ידי שני גברים באיומי סכין. "זה פשוט לא בסדר", אמרה. "הדם של הפשע הבא יהיה על ידיו של השופט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully