וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלון למסתננים" פלסטינים - בעליית גג של טיפת חלב

26.5.2014 / 11:45

אחיות המרפאה שברהט התלוננו על רעשים בגג המבנה, וכשמהנדסי העירייה הגיעו לבדיקה, הם נדהמו לגלות עשרות מיטות ששימשו למגורי מסתננים. "זה נס שתקרת הגבס לא קרסה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

כבר תקופה ארוכה שהאחיות והעובדות בתחנת טיפת חלב ברהט מתלוננות על רעשים שמגיעים מעליית הגג של המקום. הן טעו לחשוב שמדובר בסדקים שהולכים ומתרחבים, ואף חששו שהתקרה עלולה ליפול - ומשום כך הן פנו לעיריית רהט שתבוא ותבדוק את המקום.

הבוקר (שני) הגיע לטיפת החלב קבלן על מנת לבחון את התלונות של האחיות, אולם כשזה עליה לעליית הגג התברר לו שמדובר בלא פחות מ"בית מלון" לשבח"ים (שוהים בלתי חוקיים). על פני שטח הגג היו פרושות המיטות ששימשו את עשרות הפלסטינים, שככל הנראה הסתננו ארצה מהרשות ללא אישור.

עוד בוואלה! חדשות
האפיפיור ביד ושם: "אלוהים, לעולם לא עוד"
דיווח בבלגיה: המחבל מהמוזיאון היהודי צילם את הרצח
פרשת הלבנת המיליונים: גם אחיו של אברג'יל נחקר

ראש עיריית רהט טלאל אל-קרינאווי אמר לוואלה! חדשות כי במקום לנו יותר מ-30 שוהים בלתי חוקיים אשר מצאו מקלט מהרשויות בתוך הגג של טיפת החלב. "היום, לאחר שהגיעו התלונות של האחיות במרפאה על התפוררות הגג, הגיעו עובדי עירייה בליווי קבלן שהזמנו במיוחד לשם", סיפר, "כשהם עלו לעליית הגג הם נדהמו לגלות 'בית מלון' ובו מיטות ומזרונים כשעליהן עדיין הבגדים של השב"חים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
על המזרונים היו עדיין הבגדים של השוהים הבלתי חוקיים/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סניף טיפת החלב ברהט/מערכת וואלה, צילום מסך

ראש העיר העריך כי הסיבה לקיומו של אותו מסתור היא הקושי של הפלסטינים למצוא מקום לינה מסודר בתחומי רהט והאזור. "התושבים כנראה לא מתלהבים להשכיר לשב"חים דירות בגלל שאין להם היתרים לשהות ברהט", הוסיף.

לטענתו, למבנה טיפת החלב נגרם נזק לא מבוטל בגלל שהות המסתננים. על פי הערכות של גורמי העירייה המקצועיים מדובר בנס: "תקרת הגבס שהייתה במקום כמעט וקרסה. חשבו מה היה קורה אם התקרה הייתה קורסת על מטופלי המרפאה, זה היה נגמר רע מאוד", הוסיף ראש העיר.

העירייה פנתה למשטרת ישראל, שפתחה בחקירת האירוע.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עליית הגג בה הסתתרו עשרות השוהים הבלתי חוקיים/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully