וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעש אדמה ברחבי הארץ: "המיטה זזה כמו קרוסלה"

מוקד רעידת האדמה בעוצמה 4.1 בסולם ריכטר היה בערבה, אך גולשי וואלה! חדשות דיווחו כי הרגישו את הרעש גם במרכז ובצפון מישור החוף. "כל הבניין זז...הייתי בטוחה שאני הוזה"

רעידת אדמה. ShutterStock
"בדיוק ראיתי סרט וזה היה מפחיד"/ShutterStock

רעידת אדמה בעוצמה 4.1 בסולם ריכטר הורגשה בסביבות השעה 10:30 (שבת) ברחבי הארץ. מהמכון הגיאופיזי נמסר כי מקור הרעש הוא בערבה, כ-75 קילומטרים מדרום לים המלח, אך גולשי וואלה! חדשות דיווחו במייל האדום ובפייסבוק כי הרגישו את הרעש החלש יחסית, גם באזור המרכז וצפון מישור החוף.

לקריאה נוספת:
שני הישראלים שנעצרו בירדן שוחררו והם בדרכם ארצה
ארבע שנים אחרי: הרוג עשירי ממשט ה"מרמרה" לעזה
פיצול האישיות מאחורי "מתקפת החיוכים" של איראן

גולשים מרחבי הארץ סיפרו כי רעידת האדמה הורגשה, בין היתר, בחיפה, באר שבע, דימונה, ערד, רחובות, פתח תקווה וגבעתיים. "הרגשתי את כל המיטה זזה פעמיים", כתבה עדינה אוזן לניאדו שמריהו מנתיבות, "ממש הזוי". אוסנת נתן מאילת הוסיפה: "אני גרה בקומה 9 והרגשתי את המיטה זזה כמו קרוסלה, וגם הטלוויזיה, בדיוק ראיתי סרט וזה היה מפחיד".

"הרגשתי נדנוד קליל", תיארה גבי ווייסברג נטע מרמת גן, "הייתי בטוחה שאני הוזה". הארולד בנימין מדימונה כתב: "כל הבניין זז. ממש מפחיד". גם בירושלים הורגשה רעידת האדמה: "זה הורגש ממש בחוזקה", סיפרה ליז בן שטרית" המתגוררת בבירה, "מודה שנבהלתי", הוסיפה.

למוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי התקבלו שיחות מאזרחים מאילת ועד אשדוד שהתקשרו לדווח כי הרגישו רעידת אדמה קלה. בכל המקרים לא התקבל דיווח על נזק או נפגעים.

בשעות שלאחר הרעידה הורגשו ברחבי העולם רעידות אדמה נוספות בעצמות משתנות. ביוון הגיעה הרעידה ל-7.2. בסולם ריכטר, במקסיקו ל-5.7 ובסין גרמה הרעידה בעצמה 5.6 לפציעתם של 13 בני אדם וגרמה לנזק של אלפי בתים.

בהכנת הידיעה השתתף יניר יגנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully