וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "הפגישה עם אבו מאזן הייתה בידיעת נתניהו"

השרה הממונה על המו"מ אמרה בריאיון לערוץ 2 כי השיחה עם יו"ר הרשות בלונדון לא הייתה סוד וכי שמחה שהתקיימה. היא הכחישה הדיווח שלפיו נתניהו שקל לפטר אותה ותקפה את בנט

שרת המשפטים ציפי לבני, ינואר 2014. אדריאן הרבשטיין
"גם במצבים קשים צריך להיפגש". ציפי לבני/אדריאן הרבשטיין

השרה הממונה על המשא ומתן, ציפי לבני, אמרה אמש (שישי) בריאיון לאולפן שישי בערוץ 2 כי פגישתה בשבוע שעבר עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, נעשתה בידיעת ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "בין הפגישה לבין הדיווח עליה הייתה שיחה עניינית בנושא עם נתניהו", אמרה לבני. "זה לא היה סוד, אני אמשיך לעשות בגלוי את מה שאני מאמינה בו", הוסיפה.

"ראש הממשלה היה מודע לפגישה, אני שמחה שביצעתי אותה", הוסיפה לבני. היא הכחישה את הפרסומים שלפיהם שקל נתניהו לפטר אותה בשל הפגישה. "הדיבורים סביב זה הם רכילות פוליטית, היה מדובר בשיחה מדינית - אני מאמינה בדיבורים". היא אמרה כי יש לה גם ביקורת כלפי אבו מאזן, אך הוסיפה כי "אי אפשר להתנהל רק לפי הערכות מודיעין ולפי מה שאומרים בארצות הברית. גם במצבים קשים צריך להיפגש". לבני הבהירה כי היא לא תומכת בהסכם שנחתם בין הרשות לבין חמאס ושהביא להקפאת המשא ומתן, ואמרה כי הוא "לא טוב עבור שני הצדדים".

עוד ידיעות על תהליך השלום
"ארה"ב ידעה בדיוק כמה נבנה בהתנחלויות בזמן המו"מ"
אבו מאזן מרגיע: לא נפנה בקרוב לארגוני או"ם נוספים
"אובמה מתנער מהמו"מ, מחכה שהצדדים יפנו אליו"

נפתלי בנט בכניסה לישיבת הממשלה. יולי 2013. מרים צחי, מעריב
"בנט והימין הקיצוני מסוכנים - יהפכו את ישראל למדינה לאומנית ומבודדת"/מעריב, מרים צחי

שרת המשפטים תקפה את שותפה לממשלה, שר הכלכלה נפתלי בנט, שהביע תמיכה בסיפוח יהודה ושומרון לישראל. "בנט והימין הקיצוני מסוכנים - הם יהפכו את ישראל למדינה לאומנית מבודדת ומסוכנת", אמרה לבני. "אני ממשיכה לעשות את מה שאני מאמינה בו, ואני לא מתכוונת לשים את הגולל על רעיון שתי המדינות. בנט רוצה שאעזוב כי אז כל ההצעות המסוכנות וכל הרעיונות המסוכנים יוכלו להתממש והם יוכלו לחגוג".

גורמים בלשכת ראש הממשלה אמרו במוצאי השבת האחרונה כי נתניהו הבהיר ללבני, עוד טרם פגישתה עם אבו מאזן בלונדון, כי בפגישה זו היא תייצג אך ורק את עצמה – ולא את ממשלת ישראל. על פי הגורמים, נתניהו הבהיר לשרה לבני שעמדת ישראל, כפי שהוחלט פה אחד בקבינט, היא שממשלת ישראל לא תנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שמגובה בחמאס - ארגון טרור שמצהיר על כוונתו להשמיד את מדינת ישראל.

(עדכון ראשון: 21:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully