וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לבית הספר: נער בן 14 התמוטט ומת במודיעין

הצעיר ליווה את אחותו הקטנה לגן, וכמה מטרים לאחר שפנה להמשיך בדרכו לבית הספר התמוטט. מותו נקבע בתום פעולות החייאה שארכו יותר משעה, וההערכה היא כי מדובר באירוע לבבי

אמבולנס. שרון בוקוב
הילד ליווה את אחותו לגן הילדים, ואז התמוטט/שרון בוקוב

נער בן 14 התמוטט הבוקר (רביעי) ומת בעת שהיה בדרכו לבית ספרו במודיעין. על פי הערכה ראשונית של כוחות מגן דוד אדום שטיפלו בו, סיבת המוות היא ככל הנראה אירוע לבבי. מחקירת המשטרה עולה כי בשעות הבוקר יצא הנער מביתו יחד עם אחותו הקטנה, והוא ליווה אותה לגן הילדים. לאחר מכן, פנה משם והמשיך בדרכו לעבר בית הספר, אולם לאחר כמה עשרות מטרים הוא התמוטט.

עדי ראייה שהבחינו בכך הזעיקו את כוחות ההצלה למקום. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו לזירת האירוע ובמשך כשעה ביצעו פעולות החייאה בנער, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. הוריו של הנער הגיעו אף הם לזירה בה התמוטט בנם. המשטרה בודקת את הנסיבות לאירוע. לדברי גורם במשטרת מרחב השפלה, "על פניו נראה כי מדובר באירוע לבבי שהביא למותו, אולם הגופה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית. כרגע לא מסתמן חשד לאירוע פלילי".

בחודש אוגוסט האחרון התמוטט נער, בן 13, מסיבה שאינה ברורה בעת שישב מחוץ לבריכת שחייה בכפר ורדים שבצפון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים בנהריה, שם נקבע מותו. מחקירת המשטרה עלה כי אין חשד לפלילים.

בתחילתו של אותו שבוע התמוטט חייל צה"ל, בן 20, במהלך אימון גופני של חיילי נח"ל בבסיס בבית ליד שבשרון. הוא פונה במצב קשה לבית החולים הלל יפה בחדרה, כאשר האבחנה הראשונית הייתה כי הוא סבל מהתייבשות, וכי הוא לא הראה סימנים חריגים לפני הריצה.

עוד בוואלה! חדשות:
עובדי אל על מחו - נוסעים לא קיבלו את האוכל
חשד: רכבו של שופט בבית משפט מחוזי הוצת בעומר
פרשת עבירות המס: אייל גולן הודה - והורשע

לפניות לכתבים:
מור שמעוני: mor.shimony@walla.com
אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully